کد خبر : 148854
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
-

ساماندهی فعلی خانه‌های مسافر در رامسر قابل قبول نیست

ساماندهی فعلی خانه‌های مسافر در رامسر قابل قبول نیست

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام سید جعفر رضایی جمنانی در دیدار نوروزی با پرسنل نیروی انتظامی رامسر اظهار کرد: به لحاظ جامعه شناختی آنچه اقتدار را برای نیروی انتظامی به ارمغان می آورد حضور آن در جامعه است زیرا کشفیات زمانی می تواند امتیاز باشد که ما مقدار بزه را بدانیم. وی با بیان

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام سید جعفر رضایی جمنانی در دیدار نوروزی با پرسنل نیروی انتظامی رامسر اظهار کرد: به لحاظ جامعه شناختی آنچه اقتدار را برای نیروی انتظامی به ارمغان می آورد حضور آن در جامعه است زیرا کشفیات زمانی می تواند امتیاز باشد که ما مقدار بزه را بدانیم.

وی با بیان اینکه احساس امنیت جز با حضور و دیده شدن نیروی انتظامی اتفاق نمی افتد ، افزود: حضور نیروی انتظامی می تواند ارزیابی ها را در رابطه با عملکرد پلیس به واقعیت نزدیک کند و به تبع آن مردم احساس امنیت بیشتری می کنند و درنهایت به سمت رعایت نظم و قانون پیش می روند.

امام جمعه رامسر با اشاره به اینکه کمبود نیروی انسانی در ایام عید همواره نگران کننده است افزود: شرایط کشور ما شرایط بسیار حساسی است.

این مسوول گفت: ما در بحران اقتصادی بسر می بریم و نارضایتی ها روز به روز بیشتر و کار نیروی انتظامی دشوار تر می شود.

رضایی گفت: در بحث مواد مخدر عدم هماهنگی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی یکی از مشکلات مهم است و مبارزه بامواد مخدر باید جهاد عمومی باشد، خانواده ها ، سپاه ، بسیج، همه و همه باید در این مبارزه شرکت کنند بطوری که هرسال یک یا دو بار مانور مبارزه با مواد مخدر اتفاق بیفتد.

امام جمعه رامسر در رابطه با ساماندهی خانه های مسافر نیز گفت: به این منظور پلیس پیشگیری باید ورود پیدا کند چرا که ۲۵۰۰ خانه مسافر شناسایی شده که تنها ۴۰۰ خانه ساماندهی شده است.

وی گفت: همه ما معتقدیم رامسر یک برند ملی و فراملی است و در حوزه نظم و امنیت رامسر به لحاظ رتبه جز برترین های استان مازندران است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 3 =