کد خبر : 148717
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
-

عمل مذبوحانه ترامپ نشان‌دهنده اوج دشمنی آمریکا به ایران اسلامی است

عمل مذبوحانه ترامپ نشان‌دهنده اوج دشمنی آمریکا به ایران اسلامی است

به گزارش قائم آنلاین، علی محمد شاعری طی گفت و گویی اظهار کرد: عمل مذبوحانه و کثیف رییس جمهور نابخرد آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی، نشان دهنده اوج کینه و دشمنی آمریکا و بیانگر شکست فشارهای این کشور به ایران اسلامی است. وی تصریح کرد: در روز میلاد امام

به گزارش قائم آنلاین، علی محمد شاعری طی گفت و گویی اظهار کرد: عمل مذبوحانه و کثیف رییس جمهور نابخرد آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی، نشان دهنده اوج کینه و دشمنی آمریکا و بیانگر شکست فشارهای این کشور به ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: در روز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، با افتخار اعلام می‌کنیم که به پیروی از سرور و سالار شهیدان، من هم یک پاسدار برای اسلام و ایران هستم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: قطعا فشارهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دشمنان بر مردم شریف ایران اسلامی کارگر نخواهد افتاد و مردمان این سرزمین همچون کوه پشت رهبری و جمهوری اسلامی ایستاده اند و همگی پاسدار نظام خواهند بود.

شاعری با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شدت مورد هجمه سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم قرار گرفته است، به گونه ای که رئیس جمهور جنایتکار و بی خرد امریکا سپاه را سازمان تروریستی خارجی در نظر گرفته است بیان کرد: این اقدام آمریکا نشانگر عمق ناکامی در منطقه و دشمنی با انقلاب اسلامی و مردم انقلابی ایران و نیز پشتیبانی رسمی از جریانات تکفیری و تروریستی می باشد که شکست ها و ضربه اصلی را از سپاه خورده اند.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه‌ به عنوان یک نهاد مکتبی و دارای پایگاه مردمی ‌به منظور حفظ اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تاسیس و از همان ابتدا با ایثار و جان‌فشانی خود در جهت تأمین عرصه های امنیتی و حماسه‌آفرینی در دوران دفاع مقدس و پس از آن با حفظ وحدت و یکپارچگی در کنار همرزمان ارتش قهرمان از تمامیت ارضی کشور دفاع کرده و با صلابت و اقتدار از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی، پاسداری کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 12 =