کد خبر : 148726
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
-

اختلاف ۴ هزار تومانی قیمت مرغ در بازار

اختلاف ۴ هزار تومانی قیمت مرغ در بازار

به گزارش قائم آنلاین، محمد محمدپور عمران طی گفت‌وگویی اظهار کرد: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور، واردات مرغ جهت ترمیم ذخایر و در راستای تنظیم و رفع نیاز بازار انجام خواهد شد. وی افزود: این واردات توسط شرکت پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی و با تسهیل در ثبت و سفارش و اعطای

به گزارش قائم آنلاین، محمد محمدپور عمران طی گفت‌وگویی اظهار کرد: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور، واردات مرغ جهت ترمیم ذخایر و در راستای تنظیم و رفع نیاز بازار انجام خواهد شد.

وی افزود: این واردات توسط شرکت پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی و با تسهیل در ثبت و سفارش و اعطای مجوز دامپزشکی صورت خواهد گرفت.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، با توجه به گزارش وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر کاهش قیمت جوجه یکروزه و تامین کلیه نهاده‌های مورد نیاز واحد های تولیدی گوشت، مرغ آماده به طبخ باید با قیمت مصوب و از قرار هر کیلویی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به دست مصرف کنندگان رسیده و رعایت این نرخ الزامی است.

محمدپور از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه گران‌فروشی کالا و خدمات مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

کامران هاشمی رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص قیمت امروز هر کیلو مرغ در بازار استان گفت: امروز مرغ با قیمت هر کیلو ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان توزیع و با قیمت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان به دست مصرف‌کنندگان رسید.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران در خصوص اظهار نظر رئیس سازمان صنعت مازندران در خصوص الزام فروش مرغ با قیمت مصوب ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومانی، اعلام کرد: قیمت مرغ در حال پایین آمدن است و طی چند روز اخیر، قیمت مرغ از کیلویی ۱۷ هزار تومان به زیر ۱۴ هزار تومان رسیده است.

هاشمی بیان کرد: با روند فعلی، قیمت مرغ طی روزهای آینده، با طی روند نزولی به قیمت مصوب اعلامی نزدیک و نزدیک‌تر خواهد شد.

در حالی مسئولان سازمان صنعت استان و اتحادیه فروشندگان مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران از کاهش قیمت مرغ در بازار خبر می‌دهند که بنا به اظهارات خبرنگار ما در بازار و در برخی از خرده‌فروشی‌ها قیمت مرغ ۱۵ هزار و ۵۰۰ و در برخی از مغازه ها به ۱۶ هزار تومان هم رسیده است که می طلبد مسئولان نظارتی به صورت میدانی وارد عمل شوند چه که قدرت خرید مردم به شدت کاهش پیدا کرده است.

برخی از مردم در گفت و گو با خبرنگار ما عنوان کردند با وجود قیمت بالا و سرسام آور گوشت قرمز که به مرز ۱۲۰ هزار تومان هم رسیده بود دیگر قدرت خرید مرغ را هم ندارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =