کد خبر : 148654
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
-

دستگیری ۹۰ مجرم حرفه‌ای در طرح نوروزی ارتقای امنیت اجتماعی

دستگیری ۹۰ مجرم حرفه‌ای در طرح نوروزی ارتقای امنیت اجتماعی

به گزارش قائم آنلاین، اکبر درویشی طی گفت و گویی با بیان اینکه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از نوروز امسال آغاز شد گفت: در این راستا مأموران موفق به شناسایی و دستگیری ۹۰ نفر سارق و مجرمین حرفه‌ای شدند که از محل اختفای مجرمین مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف و ضبط شد. وی

به گزارش قائم آنلاین، اکبر درویشی طی گفت و گویی با بیان اینکه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از نوروز امسال آغاز شد گفت: در این راستا مأموران موفق به شناسایی و دستگیری ۹۰ نفر سارق و مجرمین حرفه‌ای شدند که از محل اختفای مجرمین مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: کشف ۸۱ فقره سرقت شامل سرقت ساختمان نیمه کاره، مغازه، منزل و موتورسیکلت از دیگر موفقیت‌های طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان جویبار بوده است.

فرمانده انتظامی جویبار اظهار کرد: در اجرای این طرح در نوروز امسال تعداد ۲۳ نفر از عاملان افیونی و خرده فروشان دستگیر شدند که از محل اختفای متهمان مقدار ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

درویشی در پایان گفت: در اجرای این طرح از ۴۵ واحد صنفی بازدید، به ۱۱ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمب داده شد و تعداد ۱۸ فقره موتورسیکلت و ۶ فقره خودرو توقیف شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش − 3 =