کد خبر : 148455
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
-

رشد ۵ درصدی مسافران نوروزی اصفهان

رشد ۵ درصدی مسافران نوروزی اصفهان

به گزارش قائم آنلاین، قدرت‌اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه سلام اصفهان، اظهار کرد: در ایام تعطیلات یک میلیون و ۲۵۸ هزار مسافر در شهر اصفهان اقامت پیدا کردند. پیش بینی ما یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر بود که به دلیل شرایط جوی و وضعیت فوق‌العاده‌ای که در کشور رخ داد، بسیاری

به گزارش قائم آنلاین، قدرت‌اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه سلام اصفهان، اظهار کرد: در ایام تعطیلات یک میلیون و ۲۵۸ هزار مسافر در شهر اصفهان اقامت پیدا کردند. پیش بینی ما یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر بود که به دلیل شرایط جوی و وضعیت فوق‌العاده‌ای که در کشور رخ داد، بسیاری از سفرها انجام نشد.

شهردار اصفهان ادامه داد: آمارها نشان می‌دهد سفرهای نوروزی به اصفهان رشد پنج درصدی نسبت به سال گذشته داشته است، طبق نظرسنجی از مسافران اصفهان ۹۳ درصد گردشگران از زیباسازی فضای شهری اصفهان اعلام رضایت کرده بودند که از زحمات خدمات شهری و زیباسازی در این زمینه تشکر می‌کنم.

به گزارش فارس، وی تصریح کرد: فعال بودن مترو در ایام تعطیل به کمک شهروندان و مسافران آمد و میزان رضایت‌مندی را افزایش داد.

نوروزی با بیان اینکه در زمان جاری شدن سیلاب در لرستان اولین شهرداری بودیم که با نیروهای زبده و تجهیزات به کمک مردم شتافتیم و ضمن همدردی با آن‌ها امدادرسانی خوبی صورت گرفت، گفت: شهروندان اصفهانی همواره در مواقع سخت و بحران‌ها پیشتاز بوده اند، در جریان سیل در لرستان نیز کارکنان شهرداری اصفهان در اقدام ایثارگرانه خود پیشگام و جلودار شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − پنج =