کد خبر : 148437
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
-

خط ۶ مترو کاملا ایمن بوده و تمام استانداردهای لازم را دارا است

خط ۶ مترو کاملا ایمن بوده و تمام استانداردهای لازم را دارا است

به گزارش قائم آنلاین، از صبح دیروز نامه ای به امضای محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران در خصوص عدم ایمنی خط ۶ متروی تهران و اشکالات و ایرادات موجود در این پروژه در فضای مجازی دست به دست شد. علیخانی  درخصوص این نامه گفت: ما معتقدیم باید پیش از افتتاح و بهره برداری از

به گزارش قائم آنلاین، از صبح دیروز نامه ای به امضای محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران در خصوص عدم ایمنی خط ۶ متروی تهران و اشکالات و ایرادات موجود در این پروژه در فضای مجازی دست به دست شد.

علیخانی  درخصوص این نامه گفت: ما معتقدیم باید پیش از افتتاح و بهره برداری از این پروژه مسیولان به صورت کتبی ایمنی این پروژه را اعلام کنند.

حال مرکز ارتباطات شهرداری تهران در خصوص این نامه و ایمنی خط ۶ متروی اطلاعیه ای را صادر کرده است که در زیر می خوانید:

در آستانه افتتاح و بهره‌برداری از سه پروژه عظیم شهری که با حضور روحانی ریاست محترم جمهوری در روز یکشنبه برگزار می‌شود، اخباری مبنی بر ناایمن بودن خط ۶ مترو منتشر شد.

مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران ضمن تقدیر و تشکر از حساسیت اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران و برخی رسانه‌ها به اطلاع عموم شهروندان و رسانه‌ها می‌رساند، خط ۶ مترو که فردا با حضور دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری و دکتر حناچی شهردار محترم تهران افتتاح خواهدشد، طبق تمامی استانداردهای رایج و معمول مورد ارزیابی‌های لازم قرارگرفته و با تاییدیه مشاوران و مدیران شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه از هر لحاظ ایمن و مورد اطمینان کامل است.

گفتنی است عصر امروز سند تاییدیه ایمنی شرکت‌ گروه مهندسین مشاور و مجری مبنی بر انجام تست‌های ایمنی خط ۶ مترو شامل تهویه و هواسازها، سیستم ایمنی و اطفا حریق، سیگنالینگ و… (که به پیوست این اطلاعیه در اختیار عموم شهروندان و رسانه‌ها قرار خواهد گرفت) نیز تقدیم کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران شده است.

در پایان لازم به ذکر است، نخستین و بالاترین اولویت مدیریت شهری و شهرداری تهران امنیت شهروندان است و هیچگاه در راستای بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌ها امنیت، دقت و صحت فدای سرعت نخواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 4 =