کد خبر : 148495
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
-

آماده‌باش ۲ روزه نیرو‌های امدادی مازندران

آماده‌باش ۲ روزه نیرو‌های امدادی مازندران

به گزارش قائم آنلاین، علی اصغر احمدی در گفت وگو با خبرنگار ما،با بیان اینکه بارش‌های پراکنده باران از دیشب در استان آغاز شده است، اظهار کرد: بارش گسترده باران از امشب و فردا دوشنبه ۱۹ فروردین در مازندران آغاز می‌شود. وی افزود: بارش‌ها در روز دوشنبه شدت بیشتری خواهد داشت و با افرایش سطح

به گزارش قائم آنلاین، علی اصغر احمدی در گفت وگو با خبرنگار ما،با بیان اینکه بارش‌های پراکنده باران از دیشب در استان آغاز شده است، اظهار کرد: بارش گسترده باران از امشب و فردا دوشنبه ۱۹ فروردین در مازندران آغاز می‌شود.

وی افزود: بارش‌ها در روز دوشنبه شدت بیشتری خواهد داشت و با افرایش سطح آب رودخانه‌ها احتمال جاری شدن روان آب‌ها و رانش زمین و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی دور از نظر نیست.

مدیر کل مدیریت بحران مازندران از مردم خواست از اطراق و تردد در حاشیه و بستر رودخانه‌ها خودداری و دامداران نیز دام‌ها را در محل‌های امن نگهداری کنند.

احمدی با بیان اینکه نیرو‌های خدمات رسان ، امدادی و فرمانداران و نیروهای راهداری نیز برای هرنوع عملیات امداد و نجات آمادگی داشته باشند، از رانندگان خواست هنگام تردد در جاده‌های کوهستانی ضمن خودداری از توقف در حاشیه مناطق مستعد ریزش به هشدار‌های ماموران انتظامی و راهداری توجه کنند.

وی از دهیاران روستاهای حاشیه رودخانه های استان نیز خواست نسبت به اطلاع رسانی لازم و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم جهت پیشگیری یا کاهش آثارحوادث احتمالی اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × سه =