کد خبر : 148190
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
-

مصوبات دولت درباره سیل باید اجرایی شود

مصوبات دولت درباره سیل باید اجرایی شود

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان جویبار باتشکر از مدیران جویبار در مدیریت سیل اخیر گفت: همه نیروهای اجرایی، امدادی، خدماتی، نظامی و انتظامی و به‌ویژه نیروهای بسیجی که جانانه به مردم کمک کردند و تعطیلات نوروز خود را در کنار آن‌ها بودند. وی تأکید کرد: باید

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان جویبار باتشکر از مدیران جویبار در مدیریت سیل اخیر گفت: همه نیروهای اجرایی، امدادی، خدماتی، نظامی و انتظامی و به‌ویژه نیروهای بسیجی که جانانه به مردم کمک کردند و تعطیلات نوروز خود را در کنار آن‌ها بودند.

وی تأکید کرد: باید خسارت سیل براساس صحت و دقت آسیب وارده شده پرداخت شود.

امام‌جمعه جویبار با بیان اینکه مصوبات دولت درباره سیل باید اجرایی شود اظهار کرد: مصوبات دولت درباره سیل باید اجرایی شود و در روی کاغذ باقی نماند و قولی که به مردم دادند باید عملی شود و مردم را نسبت به مسئولین بی‌اعتماد نکنند.

نادعیزاده آمریکا و سعودی ها را طاغوت زمان دانست و افزود: راکتورهای هسته‌ای که عربستان درست کرد باید زیر نظر سازمان‌های بین‌المللی باشد در حالی که به موضوعات هسته‌ای ایران سختگیرانه برخورد می‌کردند و تحریم‌هایی را برای اقدامات صلح آمیز هسته‌ای ما وضع کردند.

وی تصریح کرد: اروپا اراده سیاسی و جدی در برابر ایران ندارد و پس از یکسال از خروج آمریکا از برجام هیچ اقدام مثبتی برای حفظ برجام نکرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 11 =