کد خبر : 147990
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
-

۵۳ درصد حجم مخازن سدهای اردبیل خالی است

۵۳ درصد حجم مخازن سدهای اردبیل خالی است

به گزارش قائم آنلاین،  اصغر سلیمان‌زاده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در جریان بازدید از وضعیت سد یامچی اردبیل در جمع خبرنگاران به تشریح وضعیت ذخایر آب استان پرداخت و گفت: به رغم بارندگی‌های سال آبی جاری همچنان ۵۳ درصد حجم مخازن سدهای استان اردبیل خالی است به طوریکه در صورت تداوم بارندگی‌ها مشکلی  در

به گزارش قائم آنلاین،  اصغر سلیمان‌زاده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در جریان بازدید از وضعیت سد یامچی اردبیل در جمع خبرنگاران به تشریح وضعیت ذخایر آب استان پرداخت و گفت: به رغم بارندگی‌های سال آبی جاری همچنان ۵۳ درصد حجم مخازن سدهای استان اردبیل خالی است به طوریکه در صورت تداوم بارندگی‌ها مشکلی  در ذخیره‌سازی آب وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ما در سال گذشته در مجموع ۱۶۳ میلیون مترمکعب آب پشت سدهای استان داشتیم، گفت: در سال زراعی جاری و تا ۱۱ فروردین این حجم ذخیره آب به ۱۴۳ میلیون مترمکعب رسیده است.
سلیمان‌زاده به کسری ۲۰ میلیون مترمکعبی آب در پشت سدهای استان اشاره و خاطرنشان کرد: ۱۰ میلیون مترمکعب از این حجم مربوط به سد یامچی است که امیدواریم با بارندگی‌های بهاره این کسری جبران شود.
وی به بارش‌های فصل زراعی جاری اشاره و تصریح کرد: در فصل زراعی جاری ۲۰۸ میلیمتر بارندگی به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته ۸٫۴ درصد رشد نشان می‌دهد.
وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بسیاری از سازه‌های آبی استان در سال ۹۸ تکمیل و آماده بهره‌‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 14 =