کد خبر : 147968
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
-

موج بارندگی از ۱۷ فروردین در مازندران

موج بارندگی از ۱۷ فروردین در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، مدیرکل هواشناسی مازندران گفت که تا شنبه ۱۷ فروردین ماه آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری است و از بعد همان روز با افزایش ابر بویژه در ارتفاعات ، بارندگی در استان شروع می شود. سیدمحمدرضا رضوی در گفت و گو  افزود : هوای مازندران از چهارشنبه ۱۴ فروردین هم وضعیت

به گزارش قائم آنلاین، مدیرکل هواشناسی مازندران گفت که تا شنبه ۱۷ فروردین ماه آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری است و از بعد همان روز با افزایش ابر بویژه در ارتفاعات ، بارندگی در استان شروع می شود.

سیدمحمدرضا رضوی در گفت و گو  افزود : هوای مازندران از چهارشنبه ۱۴ فروردین هم وضعیت تا حدودی به همین گونه خواهد بود ولی ممکن است در مناطق ساحلی و جلگه‌ای با مه صبحگاهی مواجه باشیم.

وی گفت : هوای پنجشنبه هفته جاری نیمه ابری، در بعد از ظهر و شب بویژه هنگام غروب با افزایش ابر و بارش پراکنده همراه است و طی روز جمعه هم شرایط جوی صاف تا نیمه ابری باقی خواهد ماند.

رضوی گفت : بارندگی‌ای که از شنبه شب شروع می‌شود و بویژه در ارتفاعات همراه با وزش باد است در روز یکشنبه ۱۸ فروردین هم ادامه می‌یابد و دمای هوا هم در این روز کاهش خواهد یافت.

وی افزود : دوشنبه ۱۹ بهمن هوای نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + 17 =