کد خبر : 148000
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
-

قطعی آب شرب ساری برطرف شد

قطعی آب شرب ساری برطرف شد

به گزارش قائم آنلاین، بهزاد برارزاده طی گفت و گویی اظهار کرد: به دنبال افزایش میزان کدورت آب سد شهید رجایی و کاهش ۵۰۰ لیتر در ثانیه توان تامین در تصفیه خانه آب سلیم بهرام و شکستگی خط انتقال ۴۰۰ میلی متری در خیابان ملل ، برخی از مشترکین این شهر روز گذشته دچار افت

به گزارش قائم آنلاین، بهزاد برارزاده طی گفت و گویی اظهار کرد: به دنبال افزایش میزان کدورت آب سد شهید رجایی و کاهش ۵۰۰ لیتر در ثانیه توان تامین در تصفیه خانه آب سلیم بهرام و شکستگی خط انتقال ۴۰۰ میلی متری در خیابان ملل ، برخی از مشترکین این شهر روز گذشته دچار افت فشار و یا قطع آب بودند.

وی افزود: با تدابیر اندیشیده شده ۱۰۰ لیتر در ثانیه آب از طریق تصفیه خانه سلیم بهرام و درحدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ لیتر در ثانیه آب از طریق چاه های جایگزین تامین شد.

مدیر امور آبفاشهری ساری از ترمیم شکستگی خط انتقال آب ۴۰۰ میلی متری توسط کارکنان واحد اتفاقات و اکیپ فنی خبر داد و تصریح کرد: مشکل قطع آب مشترکین این شهر برطرف شد.

برارزاده، ادامه داد: هم اکنون ۱۰۰ لیتر در ثانیه با کمبود آب مواجه هستیم که پیش بینی می شود با همکاری آب منطقه ای استان تا عصر امروز این کمبود جبران شود.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه آب منطقه ای بتواند به طور مداوم ۱۵۰ لیتر در ثانیه آب وارد تصفیه خانه سلیم بهرام نماید، افت فشار و یا قطع احتمالی در شهر ساری نخواهیم داشت.

مدیر امور آبفاشهری ساری از همشهریان خواست با صرفه جویی و مدیریت مصرف آب، امکان بهره مندی سایر مشترکین از نعمت آب را فراهم آورند.

گفتنی است مرکز ارتباط تلفنی ۱۲۲ آماده پاسخگویی به مشکلات هم استانی ها در زمینه آب و فاضلاب است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + شش =