کد خبر : 147998
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
-

عیدانه هلال احمر به ۳۰۰۰خانوار در طرح فرشتگان رحمت

عیدانه هلال احمر به ۳۰۰۰خانوار در طرح فرشتگان رحمت

به گزارش قائم آنلاین، معین مهدی لموکی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: تا کنون سه هزار سبد کالا شامل از موادغذایی و بهداشتی در قالب طرح ملی فرشتگان رحمت با مشارکت داوطلبان و خیرین عضو هلال احمر مازندران تهیه و در میان مددجویان نیازمند توزیع شد. وی بیان کرد: اقلام این

به گزارش قائم آنلاین، معین مهدی لموکی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: تا کنون سه هزار سبد کالا شامل از موادغذایی و بهداشتی در قالب طرح ملی فرشتگان رحمت با مشارکت داوطلبان و خیرین عضو هلال احمر مازندران تهیه و در میان مددجویان نیازمند توزیع شد.

وی بیان کرد: اقلام این سبدها شامل روغن، چای، برنج، پوشاک، موادشوینده، حبوبات، کنسرو ، پنیر و قند و شکر بوده که در میان زنان سرپرست خانوار، معلولین، سالمندان و خانواده زندانیان نیازمند این خطه توزیع شد.

معاون جمعیت هلال احمر مازندران ارزش ریالی سبدهای طرح فرشتگان رحمت را که با مشارکت ۸۵۰ نفر از داوطلبان و خیرین تهیه شد، بیش از سه میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال و تعداد افراد بهره ور نیز بیش از هشت هزار و۲۰۰نفر اعلام کرد.

لموکی همچنین با اشاره به اجرای طرح نیابت که با هدف تکریم سالمندان اجرا می شود گفت:تاکنون در قالب این طرح نیز بیش از ۳۹۶خدمت ارائه گردید.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر همچنین یادآور شد:در اجرای طرح خدمات داوطلبانه نیز تا کنون ۸۵۰برنامه با مشارکت بیش از دوهزارو۳۰۰داوطلب در استان اجرا شد که بیش از ۲۴هزارنفر از آن بهره مند شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − 9 =