کد خبر : 147924
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
-

همه باید برای کمک به سیل زدگان بسیج شوند

همه باید برای کمک به سیل زدگان بسیج شوند

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سفیرافلاک سرلشگر محسن رضایی در جلسه ستاد مدیریت بحران دورود که در سالن فرمانداری این شهر برگزار شد اظهار داشت: بر اثر بارش های شدید باران و سیلاب تعدادی از شهرستان های استان لرستان دچار وضعیت بحرانی شده که برای کمک و امدادرسانی همه باید بسیج شوند تا در

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سفیرافلاک سرلشگر محسن رضایی در جلسه ستاد مدیریت بحران دورود که در سالن فرمانداری این شهر برگزار شد اظهار داشت: بر اثر بارش های شدید باران و سیلاب تعدادی از شهرستان های استان لرستان دچار وضعیت بحرانی شده که برای کمک و امدادرسانی همه باید بسیج شوند تا در کمترین زمان بتوانیم کمک رسانی کنیم.

 

وی اضافه کرد: یک دهه درگیر خشکسالی بودیم و حالا که بارش های خوبی وجود دارد در صورت داشتن آمادگی لازم قطعا استفاده و بهره بهتری می توانستیم ببریم.

به گفته وی در حال حاضر باید کارها و برنامه ریزی های بلند مدت را از کارهای فوری و ضروری جدا کرد و در اولویت رسیدگی و امدادرسانی به سیل زدگان است.

رضایی اظهار داشت: از این حادثه می توان درس خوبی گرفت و نقاط ضعف و مشکلات را اصلاح کرد و نباید هزینه هایی که از قبل هم داشتیم دوباره تکرار شود که این کار نشان می دهد به درستی از منابع استفاده نکرده ایم.

وی بیان کرد: میزان خسارتها هنوز مشخص نشده و کمبودها را به قرارگاه و سپاه حتما اطلاع میدهم و ضروری است تا اطلاعات جمع بندی شده و یک نخسه را به من بدهید تا پیگیری های لازم را در انجا انجام دهم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر رعایت عدالت منطقه ای تصریح کرد: زاگرس نشینان در محرومیت هستند و متاسفانه عدالت منطقه ای در برخی از استانها رعایت نمی شود در حالی که یکی از سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری عدالت منطقه‌ای است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × سه =