کد خبر : 147752
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
-

برگزاری ۳۰ جشنواره فرهنگی و هنری در مازندران

برگزاری ۳۰ جشنواره فرهنگی و هنری در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، محمود شالویی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد خدمات سفر مازندران اظهار کرد: تاکنون بیش از ۳۰ جشنواره فرهنگی و هنری در شهرستان‌های استان برگزار شد. وی افزود: تاکنون بیش از ۸۰ موسیقی زنده اجرای صحنه‌ای در شهرهای گوناگون استان برگزار شد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: بخشی

به گزارش قائم آنلاین، محمود شالویی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد خدمات سفر مازندران اظهار کرد: تاکنون بیش از ۳۰ جشنواره فرهنگی و هنری در شهرستان‌های استان برگزار شد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۸۰ موسیقی زنده اجرای صحنه‌ای در شهرهای گوناگون استان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: بخشی از عواید حاصله از سوی هنرمندان به کمک به سیل زدگان اختصاص یافت و بازدید از برخی از خانواده‌های هنرمندان که در سیل اخیر خسارت دیدند، بازدید به عمل آمد.

شالویی بیان کرد: علاقمندان همچنان مشتاق به بازدید از جشنواره‌های فرهنگی و کنسرت‌ها هستند و پیش بینی می‌کنیم طی روزهای آتی، سایر برنامه‌های فرهنگی ما با استقبال مسافران و گردشگران مواجه شود.

وی اعلام کرد: از ۲۷ اسفندماه ۹۷ تا پایان روز دهم فروردین امسال، بیش از ۶۵ هزار نفر از کنسرت‌های موسیقی و بیش از ۳۰ هزار نفر از گیشه‌های سینما، بلیت تهیه کردند.

مدیرکل ارشاد مازندران یادآور شد: برنامه‌های ما باید متناسب با آیین‌های سنتی ما و فرهنگ دینی و اسلامی ما باشد و همه باید کمک کنیم تا به بهترین نحو اجرا شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − شش =