عملکرد کشتی فرنگی ایران در سال ۹۷ به نظر شما چگونه بود؟

سال ۹۷، من عضو تیم ملی بودم و در مسابقات بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی شرکت کردم. خوشبختانه تیم ملی کشتی ایران در رقابت‌های بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا موفق عمل کرد و توانست نتایج بسیار خوبی کسب کند اما متاسفانه در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ مجارستان نفرات افت داشتند و نتوانستیم نتیجه مطلوبی که باید می‌گرفتیم را بگیریم. در حال حاضر حدود ۴ ماه است آقای بنا به عنوان سر مربی بازگشته و انگیزه و روحیه بالایی به بچه‌ها داده است تا تیم ملی کشتی بتواند عدم موفقیت سال ۹۷ خود را در فرصت‌های پیش رو مثل رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ جبران کند. امیدوارم با تلاش بیشتر و انگیزه بالاتر بتوانیم المپیک ۲۰۱۲ لندن را در المپیک ۲۰۲۰ توکیو تکرار کنیم.

بازگشت دوباره محمد بنا به تیم ملی کشتی فرنگی ایران چقدر در انگیزه و عملکرد نفرات موثر خواهد بود؟

آقای بنا با توجه به سابقه درخشان ایشان یکی از مفاخر بزرگ ایران محسوب می‌شوند. بازگشت دوباره ایشان به جمع فرنگی‌کاران انگیزه بسیار بالا و روحیه‌ای بسیار قوی ایجاد کرده است. امیدوارم بتوانیم باوجود آقای بنا با روحیه‌ای قوی و آمادگی جسمانی بالا در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ و المپیک ۲۰۲۰ توکیو موفق عمل کنیم تا بتوانیم برای کشور ایران افتخار آفرین باشیم.

چه تورنمنت‌هایی در سال ۹۸ پیش روی تیم ملی کشتی ایران خواهد بود؟

در فروردین ماه سال ۱۳۹۸ تیم ملی کشتی زیر ۲۳ سال ایران در مسابقات آسیایی امید حضور خواهد داشت و در اردیبهشت ماه ۹۸ تیم ملی بزرگسالان کشتی ایران در مسابقات آسیایی چبن شرکت خواهد کرد. امیدوارم بتوانیم تلخی ناکامی‌های کشتی ایران در سال ۹۷ را با پیروزی در مسابقات پیش رو از یاد مردم ایران ببریم و با موفقیت در این رقابت‌ها شکست‌های سال ۹۷ را جبران کنیم.

بهترین دعای شما در سال ۹۸ برای مردم ایران چه خواهد بود؟

دعا می‌کنم مردم شریف و عزیز ایران در هر کجای این کشور که هستند سلامت و تندرست باشند و همیشه در همه عرصه‌ها موفق حضور پیدا کنند و در تمام میادین سربلند بیرون بیایند.