کد خبر : 147609
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰
-

گواردیولا: فرصت فتح ۴ جام، فرصتی تاریخی است

گواردیولا: فرصت فتح ۴ جام، فرصتی تاریخی است

به گزارش قائم آنلاین، با اینکه پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پیش از این سعی کرده بود برای کاهش از میزان حساسیت و هیجان هواداران و بازیکنانش، از پرداختن به احتمال قهرمانی این تیم در چهار جام قهرمانی در پایان فصل جاری خودداری کند، حالا در آستانه بازی سیتی مقابل فولام که امروز برگزار می‌شود، پپ

به گزارش قائم آنلاین، با اینکه پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پیش از این سعی کرده بود برای کاهش از میزان حساسیت و هیجان هواداران و بازیکنانش، از پرداختن به احتمال قهرمانی این تیم در چهار جام قهرمانی در پایان فصل جاری خودداری کند، حالا در آستانه بازی سیتی مقابل فولام که امروز برگزار می‌شود، پپ گواردیولا تغییر استراتژی داده و از چالش تاریخی‌ای که او و تیمش با آن مواجه است صحبت کرده است.

پپ گواردیولا از شرایط ایده‌آل تیمش صحبت کرده و می‌گوید بازیکنانش از وقفه بازی‌های ملی، سالم و سرحال بازگشته‌اند و این برای سیتی مزیت بزرگی خواهد بود. گواردیولا در این باره گفت:” ما از این مزیت برخورداریم که در همه رقابتهای ممکن همچنان حضور داریم و می‌توانیم برای فتح جامهای قهرمانی مبارزه کنیم. این تجربه واقعا بی‌نظیری است”.

پپ در ادامه صحبت‌هایش گفت:” نمی‌دانم در تاریخ لیگ برتر چند تیم در موقعیتی مثل ما قرار داشته‌اند که بتوانند در یک فصل برای فتح همه جامهای قهرمانی ممکن مبارزه کنند. ولی ما در این موقعیت هستیم و از این بابت واقعا خوشحال و هیجان‌زده‌ایم”.

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت:” بازیکنان من از نظر ذهنی و روحی کاملا سرحال هستند و از نظر بدنی هم آماده و قبراقند. هیچکس شک نکند که ما برای حداکثر موفقیت تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد”.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × یک =