کد خبر : 147532
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
-

شکار ۵ فرمانده ارشد داعش

شکار ۵ فرمانده ارشد داعش

به گزارش قائم آنلاین، گروه سرایا السلام از گروههای الحشد الشعبی نزدیک به سید مقتدا صدر رهبر جریان صدر عراق که از نیروهای اصلی مسئول حفظ امنیت منطقه سامراست، در بیانیه ای روز جمعه از کشته شدن یک فرمانده داعشی و چهار تن از معاونان وی در این منطقه خبر داد. در این بیانیه آمده

به گزارش قائم آنلاین، گروه سرایا السلام از گروههای الحشد الشعبی نزدیک به سید مقتدا صدر رهبر جریان صدر عراق که از نیروهای اصلی مسئول حفظ امنیت منطقه سامراست، در بیانیه ای روز جمعه از کشته شدن یک فرمانده داعشی و چهار تن از معاونان وی در این منطقه خبر داد.

در این بیانیه آمده است: نیروهای سرایا السلام موفق شدند طی عملیاتی فردی به نام ‘محمد انتخاب’ یکی از خطرناک ترین امرای گروهک تروریستی داعش که مسئول جذب و سازماندهی کودکان و آماده سازی افراد انتحاری و انجام چندین عملیات تروریستی بود را به هلاکت برسانند.

حمله به این تروریست ها در پی انجام یک عملیات اطلاعاتی و شناسایی از سوی بخش اطلاعاتی سرایا السلام صورت گرفت و طی آن و پس از درگیری میان دو طرف، این سرکرده داعش و چهار معاون وی به هلاکت رسیدند.

گزارش دیگری حاکی است که تعدادی دیگری از اعضای گروهک تروریستی داعش در عملیات هوایی ائتلاف بین المللی در منطقه الجزیره در استان الانبار عراق کشته شدند.

مرکز اطلاع رسانی امنیتی وابسته به نخست وزیری عراق، در اطلاعیه ای اعلام کرد: جنگنده های ائتلاف با استفاده از گزارش های دقیق اطلاعاتی نیروهای عراقی به دو مخفیگاه داعش در این منطقه حمله و گروهی از آنان را به هلاکت رساندند.

در همین حال وزارت کشور عراق نیز در اطلاعیه از دستگیری یک تروریست که بتازگی با انتشار یک ویدئو خواستار حمله به نیروهای دولتی شده بود در منطقه فلوجه (الانبار) در ۶۰ کیلومتری شمال غرب بغداد خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =