کد خبر : 147497
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۹:۲۵
-

در سال ۹۷ کاری به جز جنگیدن برای غرق نشدن نداشتم

در سال ۹۷ کاری به جز جنگیدن برای غرق نشدن نداشتم

به گزارش قائم آنلاین، امید زندگانی بازیگر، سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص اتفاقات تلخ و شیرین سال ۹۷ در گفتگو ؛ گفت: باید در لا به لای سال ۹۷ بگردیم تا بتوانیم اتفاقات شیرینی را پیدا کنیم، من فقط می توانم بگویم همین که توانستم دوام بیاورم و باز این اتفاق نصیبم شود که

به گزارش قائم آنلاین، امید زندگانی بازیگر، سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص اتفاقات تلخ و شیرین سال ۹۷ در گفتگو ؛ گفت: باید در لا به لای سال ۹۷ بگردیم تا بتوانیم اتفاقات شیرینی را پیدا کنیم، من فقط می توانم بگویم همین که توانستم دوام بیاورم و باز این اتفاق نصیبم شود که حتی برای مصاحبه مورد توجه رسانه قرار بگیرم برایم شیرین است.

وی افزود: تماس تلفنی شما به من انرژی می دهد، همین که با من تماس و مصاحبه می گیریند حالم خوب می شود که هنوز مورد لطف رسانه قرار دارم، اتفاق عجیبی در سال ۹۷ به جز جنگیدن برای غرق نشدن نداتشم.

این بازیگر اظهار داشت: از دست دادن همکاران خاطره انگیزم خیلی دردناک بود، همینطور می دیدیم که در سن نامعقولی این دنیا و ما را ترک می کردند، عزیزانی مانند خشایار الوند که سن زیادی نداشتند و دار فانی را وداع گفتند.

امید زندگانی در پایان گفت: مشکل دیگر در سال ۹۷ این بود که بنا به دلایلی ممنوع التصویر بودم ولی در حال حاضر رفع شده است و امیدوارم در سال جدید بتوانم کار کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار − دو =