کد خبر : 147399
تاریخ انتشار : جمعه ۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
-

حقیقت شعار سال

حقیقت شعار سال

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام مختار کرمی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان؛ سالیان متمادی است که از سوی رهبر حکیم انقلاب برای هرسال شعار انتخاب وبه مردم ابلاغ می‌گردد، امسال هم مانند سال‌های گذشته نام “رونق تولید”را انتخاب فرمودند. قبل از هر مطلب باید بدانیم که نامگذاری سال ازسوی رهبر فرزانه انقلاب براساس مشورت‌ها وارزیابی‌های بسیار

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام مختار کرمی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان؛ سالیان متمادی است که از سوی رهبر حکیم انقلاب برای هرسال شعار انتخاب وبه مردم ابلاغ می‌گردد، امسال هم مانند سال‌های گذشته نام “رونق تولید”را انتخاب فرمودند.

قبل از هر مطلب باید بدانیم که نامگذاری سال ازسوی رهبر فرزانه انقلاب براساس مشورت‌ها وارزیابی‌های بسیار با کارشناسان و صاحب‌نظران صورت می‌گیرد وهرگز یک نام گذاری صرف نیست.

نظر به اینکه مقام معظم رهبری تنها شخصیت و مسول عالی مقامی هستند که از دهها منبع موثق اطلاعات و وضعیت کشور را دریافت می‌کنند و قطعا بیشترین اخبار و بهترین تحلیل‌ها را از سوی معظم‌له به گوش آحاد مردم می‌رسد.

اما درباره شعار سال چند نکته قابل تامل است.

اولین مساله که باید از سوی مسولان و مدیران پیگیری شود درک صحیح و منطقی از شعار سال است، به این معنی که تمام اهداف و نتایج قابل تصور و انجام شعار سال را مورد مطالعه قرار دهند و برای تحقق آن به بهترین شیوه ممکنی که ما را به آن اهداف نزدیک می‌کند، عمل کنند.

مدیران حق ندارند با کلام امام جامعه سطحی برخورد کنند بلکه یکی از وظایف آنها فهم کلام حکیمانه رهبری انقلاب است به طوریکه بستر کافی را برای محقق شدن فرمان ولایت امر آماده کنند و البته نقش دستگاههای فرهنگی برای تبیین موضوع بسیار تعیین کننده است.

متاسفانه درسال‌های اخیر آنگونه که باید شعار سال از سوی کارگزاران تبیین ومحقق نمی‌شود و گاهی در بعضی از سازمان‌هایی که حتی نقش اثرگذار در موضوع دارند صرفا به نصب یک تابلو رنگین و تبریک و گرامیداشت بسنده می‌کنند.

آنچه وظیفه ماست تلاش برای تبیین وتحقق شعار سال است که هرکدام از نهادها و سازمان‌ها در حو زه ماموریتی خود باید انجام بدهند.

توقع و انتظار رهبری عظیم‌الشان انقلاب تبریک و گرامی داشتن شعار سال نیست بلکه انتظار عمل کردن حقیقی است.

ان‌شاءالله همه ما بتوانیم به وظیفه خود به خوبی در این مساله عمل کنیم و آنچه که مورد انتظار مقام معظم رهبری است برای مردم انجام بدهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + نوزده =