کد خبر : 147443
تاریخ انتشار : جمعه ۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
-

تشکیل ۱۳۰۰ فقره پرونده تعزیری در طرح نوروزی

تشکیل ۱۳۰۰ فقره پرونده تعزیری در طرح نوروزی

به گزارش قائم آنلاین، تقی طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طرح نظارتی تعزیرات حکومتی مازندران ویژه بازار شب عید، از ۱۵ بهمن‌ماه آغاز شد و تا پایان تعطیلات نوروزی نیز ادامه خواهد داشت. وی افزود: از ابتدای آغاز این طرح تا پایان روز هشتم فروردین، تعداد ۵۵ فقره پرونده در بخش بهداشت

به گزارش قائم آنلاین، تقی طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طرح نظارتی تعزیرات حکومتی مازندران ویژه بازار شب عید، از ۱۵ بهمن‌ماه آغاز شد و تا پایان تعطیلات نوروزی نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از ابتدای آغاز این طرح تا پایان روز هشتم فروردین، تعداد ۵۵ فقره پرونده در بخش بهداشت و درمان، ۱۰۳ فقره در بخش کالا و قاچاق و در بخش کالا و خدمات یک‌هزار و ۱۶۱ فقره پرونده تشکیل شده است.

معاون اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی مازندران با بیان اینکه در مجموع طی این مدت، تعداد یک‌هزار و ۳۱۹ فقره پرونده تشکیل شده است؛ خاطرنشان کرد: جمع کل محکومیت‌ها برای پرونده‌های متشکله طی این بازه زمانی، ۱۷ میلیارد و ۷۰۱ میلیون و ۴۰۱ هزار و ۳۵۸ ریال بوده است.

طهماسبی بیان کرد: بیشترین فراوانی تخلفات طی این مدت را به ترتیب گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور به خود اختصاص دادند.

وی در ادامه به عملکرد تعزیرات حکومتی مازندران طی سال ۹۷ اشاره و اعلام کرد: تعداد ورودی پرونده‌ها به این سازمان در سال گذشته طی بازه زمانی یکم فرورین ۹۷ الی ۱۵ اسفندماه، تعداد ۱۷ هزار و ۱۰۴ فقره در بخش کالا و خدمات، تعداد ۹۵۰ فقره در بخش بهداشت و دارو و درمان و تعداد یک‌هزار و ۸۴۷ فقره در بخش قاچاق کالا و ارز بوده است.

وی با اشاره به تعداد ۱۹ هزار و ۹۰۲ فقره پرونده وارده طی سال گذشته به تعزیرات حکومتی استان، عنوان کرد: میزان محکومیت پرونده‌ها طی سال گذشته، ۶۶۹ میلیارد و ۸۹۰ میلیون و ۸۶۲ هزار و ۵۶۵ ریال بوده است.

معاون اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی مازندران گفت: گران‌فروشی با ثبت بیش از ۵۴۰۰ فقره پرونده در صدر و کم فروشی،تقلب و عدم رعایت مقررات بهداشتی در رتبه‌های بعدی بیشترین تخلفات این پرونده‌ها قرار داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 16 =