کد خبر : 147436
تاریخ انتشار : جمعه ۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
-

تحریم‌ها و تهدیدها با رونق تولید ناکارآمد می‌شود

تحریم‌ها و تهدیدها با رونق تولید ناکارآمد می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه ساری اظهار کرد: بسیاری از مصوبات به دلیل حجم کار مسؤولان به طول انجامیده و حتی به فراموشی سپرده می‌شود که امیدوارم مصوبات مربوط به خسارت سیل با توجه به عمق فاجعه و خسارات فراوان بزودی اجرایی شود. وی از رهبر

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه ساری اظهار کرد: بسیاری از مصوبات به دلیل حجم کار مسؤولان به طول انجامیده و حتی به فراموشی سپرده می‌شود که امیدوارم مصوبات مربوط به خسارت سیل با توجه به عمق فاجعه و خسارات فراوان بزودی اجرایی شود.

وی از رهبر معظم انقلاب و مسؤولان استانی و کشوری برای صدور دستور ویژه کمک به مردم سیل‌زده قدردانی کرد و افزود: انصافا از نخستین ساعات وقوع سیل همه پای کار بوده و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران از سفر رئیس جمهوری و معاون اول رئیس جمهور به این استان تشکر کرد و ادامه داد: استقبال گرم مردمی که در مدت چندین لحظه همه زندگیشان را از دست دادند جای تقدیر دارند.

طبرسی خاطرنشان کرد: خونگرمی، مهربانی مردم استان قطعا مسؤولیت مسؤولان را باید صد چندان کند زیرا از مردمی که همه هستیشان را از کف داده‌اند انتظار هرنوع پرخاش و تندی می‌رفت.

وی یاد آور شد: حضور چشمگیر سپاه ، بسیج، ارتش، روحانیون، ائمه جمعه و غیره در این واقعه اتحاد و همبستگی را به بهترین وجه ممکن به نمایش گذاشت.

امام جمعه ساری از کاربران فضای مجازی خواست تا از هر نوع سیاه نمایی پرهیز کرده و زحمات مسؤولان را خدشه‌دار نکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + یک =