کد خبر : 147439
تاریخ انتشار : جمعه ۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
-

اقامت ۹٫۵ میلیون نفرشب مسافر تا پایان روز هشتم فروردین در مازندران

اقامت ۹٫۵ میلیون نفرشب مسافر تا پایان روز هشتم فروردین در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، سیف‌الله فرزانه در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد خدمات سفر مازندرن از اقامت ۹ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۳۶۲ نفر شب مسافر در مازندران طی بازه زمانی ۲۷ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز هشتم فروردین ۹۸ خبر داد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۵

به گزارش قائم آنلاین، سیف‌الله فرزانه در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد خدمات سفر مازندرن از اقامت ۹ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۳۶۲ نفر شب مسافر در مازندران طی بازه زمانی ۲۷ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز هشتم فروردین ۹۸ خبر داد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۵ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: تعداد ۱۲۱ فقره پروانه اقامتگاه بومگردی نیز صادر شده است.

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر مازندران ادامه داد: طی این مدت، تعداد بازدیدکنندگان داخلی از ۱۹ پایگاه و سایت موزه استان، ۱۰۶ هزار و ۷۱۷ نفر و تعداد بازدیدکنندگان خارجی نیز ۴۲۱ نفر بوده است.

فرزانه آخرین آمار بازدیدکنندگان از جاذبه‌های فرهنگی و طبیعی گردشگری استان را ۷ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۳۴۲ نفر اعلام کرد و اضافه کرد: این رقم حاکی از افزایش ۱۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی بیان کرد: تا پایان روز هشتم فروردین امسال، تعداد ۴ هزار و ۱۸۲ بازدید نظارتی از سوی کارشناسان ستاد و شهرستانی از تاسیسات گردشگری انجام شده است که منجر به صدور ۱۲۵ مورد تذکر و اخطار به این مراکز شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =