کد خبر : 147309
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
-

برای روزی که نفت تمام شد، فکری کنیم

برای روزی که نفت تمام شد، فکری کنیم

به گزارش قائم آنلاین، «محمدرضا منصوری»، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص مهم ترین اتفاقات و مصوبات در مجلس شورای اسلامی در سال ۹۷ سخن گفت. متن مصاحبه به شرح زیر است: مهم ترین مصوبات مجلس در سال ۹۷ کدام ها بودند؟ در سال ۹۷

به گزارش قائم آنلاین، «محمدرضا منصوری»، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص مهم ترین اتفاقات و مصوبات در مجلس شورای اسلامی در سال ۹۷ سخن گفت.

متن مصاحبه به شرح زیر است:

مهم ترین مصوبات مجلس در سال ۹۷ کدام ها بودند؟

در سال ۹۷ مصوبات زیادی در مجلس داشتیم و هر یک از مصوبات برای قشرهای مختلف موثر است. فکر می‌کنم از جمله موضوعات مهمی که در مجلس پیگیری شد، دیدگاه کمک به محرومین و نگاه مثبت به همه اقشار اعم از فرهنگیان، کارگران و بودجه بود. همچنین بودجه مناسبی به کمیته امداد اختصاص یافت زیرا این تخصیص بودجه می تواند در جهت کمک به محرومین موثر باشد. موضوع خدمات رسانی به حاشیه شهرها از دیگر موضوعات مهمی بود که مجلس به آن ورود کرد.

اتفاقات مهم سال ۹۷ در عرصه داخلی و خارجی چه بود؟

در عرصه بین‌المللی مرگ خاشقجی و هجمه‌های ناشی از آن و وضع تحریم های یکجانبه علیه ایران و خروج آمریکا از برجام از دیگر اتفاقات مهم سال بود. مسئولین باید به فکر روزی باشند که اگر نفت تمام شد چه کار خواهیم کرد. مبارزه با فساد باید قوی تر شود. هرچند وضع این تحریم ها ظالمانه بود اما می تواند به خودکفایی و پویایی کشور کمک کرده و ما را قوی تر کند.

پیام نوروزی

آرزوی صحت و سلامتی وعاقبت بخیری برای همه خانواده ها که بالاترین دعاهاست، از خداوند منان مسئلت دارم. عید را به همه ملت ایران زمین تبریک عرض می کنم و امیدوارم همه خوب و خوش باشند و خیلی نگران نبودن ها نباشند و نگران داشته های خود باشند و قدر آن را بدانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − هفت =