کد خبر : 147149
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
-

کشف ۴۰ کیلو گرم حشیش در قائم‌شهر

کشف ۴۰ کیلو گرم حشیش در قائم‌شهر

به گزارش قائم آنلاین، محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر بر اینکه فردی ساکن قائم شهر در امر خرید و فروش موادمخدر حشیش در سطح شهرستان و استان فعالیت گسترده‌ای دارد، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه

به گزارش قائم آنلاین، محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر بر اینکه فردی ساکن قائم شهر در امر خرید و فروش موادمخدر حشیش در سطح شهرستان و استان فعالیت گسترده‌ای دارد، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، ماموران پلیس دومتهم به تهیه وتوزیع موادمخدر را که با یک دستگاه خودروی سمند اقدام به حمل و نقل موادمخدر می‌کردند را در محور  ساری – قائم شهر شناسایی کردند.

مرادی خاطرنشان کرد: ماموران با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه خودروی متهمان را متوقف و در بازرسی از آن موفق به کشف ۳۹ کیلو گرم حشیش شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر افزود: در بازرسی از منزل متهمین مقدار یک کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش، ۴۳۰ گرم تریاک، ۲۰ گرم سوخته و یک حقه وافور و همچنین دو نفر دیگر که یک نفر اهل قائم شهر و دیگری اهل شیراز نیز بودند را هم نیز دستگیر نمودند.

وی در پایان گفت: در مجموع ۴ متهم دستگیر و ۴۰ کیلو ۹۵۰ گرم مواد مخدر حشیش کشف که به همراه پرونده با دستور قضائی روانه زندان شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 17 =