کد خبر : 147171
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
-

شفر: اعتراض به داوری در ایران یک سنت است!

شفر: اعتراض به داوری در ایران یک سنت است!

به گزارش قائم آنلاین،  تیم ملی امید ایران امشب در استادیوم آزادی در مقابل امید عراق متوقف شد و شفر که برای تماشای این دیدار راهی استادیوم آزادی شده بود، در مورد عملکرد بازیکنان استقلالی تیم امید و البته شرایط داوری در ایران صحبت کرد. شفر گفت: “ایران خوب بازی کرد اما می توانست بهتر

به گزارش قائم آنلاین،  تیم ملی امید ایران امشب در استادیوم آزادی در مقابل امید عراق متوقف شد و شفر که برای تماشای این دیدار راهی استادیوم آزادی شده بود، در مورد عملکرد بازیکنان استقلالی تیم امید و البته شرایط داوری در ایران صحبت کرد.

شفر گفت: “ایران خوب بازی کرد اما می توانست بهتر هم بازی کند. من به آقای تاج گفتم ما باید راه حلی برای بازیکنان جوان و این استعدادها پیدا کنیم زیرا بازیکنان تیم ملی امید بازی نمی کنند و من در صحبت با آقای تاج از وی خواستم راه حلی پیدا کند تا این بازیکنان نیز بازی کنند. امید نورافکن و مهدی قائدی عملکرد خوبی داشتند و نورافکن در قلب خط دفاعی عملکردی فراتر از انتظار داشته و به نوعی رهبر تیم ملی ایران بود.

من و تیمم داورهای بسیار خوبی در این وجود دارند که در مراحل پایانی جام جهانی نیز حضور داشتند و من نمی خواهم در مورد داوران صحبت کنم زیرا ما به اندازه کافی مشکل داریم و نباید در مقابل داوران موضع بیریم و باید این روند متوقف شود، اما هرگاه استقلال در مورد داوری صحبت کند همه موضع می گیرند.

این رفتار درست نیست و در کشورهای دیگر شرایط اینگونه نیست، اما اعتراض به داوری در ایران یک سنت است و ما باید آن را متوقف کنیم زیرا به اندازه کافی مشکلات وجود دارد.”

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + 19 =