کد خبر : 147117
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
-

رفع موانع تولید اساسی‌ترین گام برای تحقق شعار سال است

رفع موانع تولید اساسی‌ترین گام برای تحقق شعار سال است

به گزارش قائم آنلاین، عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگار مرصاد با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به تبیین شعار سال پرداخت و اظهار داشت: آنچه در این زمینه مسلم است رفع موانع تولید و مشکلات واحدهای تولیدی و نیز تغییر سیاست‌های واردات است. وی افزود: اگر این موارد عملی شود در

به گزارش قائم آنلاین، عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگار مرصاد با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به تبیین شعار سال پرداخت و اظهار داشت: آنچه در این زمینه مسلم است رفع موانع تولید و مشکلات واحدهای تولیدی و نیز تغییر سیاست‌های واردات است.

وی افزود: اگر این موارد عملی شود در پایان سال می‌توان شاهد راندمان بالایی در زمینه رونق تولید در کشور باشیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: چندین سال است که رهبر انقلاب در مورد اقتصاد فرمایشاتی دارند اما کسی در پایان سال کارنامه قابل قبولی در این زمینه ارائه نکرده است.

وی تصریح کرد: در زمینه رفع موانع تولید مهم‌ترین مقوله بدهکاران بانکی است که با جرایم سنگین بانک‌ها این وام‌ها را در برخی موارد تا سه برابر افزایش داده است و از اصلی‌ترین نکات این است که این مورد توان تولید ما را گرفته است.

مصری عنوان کرد: باید در برخی مواهبی که تولید کننده ایرانی باید داشته باشد ولی شاهدیم که این اتفاق نیفتاده است تجدید نظر شود.

وی تاکید کرد: سود بالای تسهیلات بانکی، عدم وجود سرمایه در گردش مناسب و تغییرات مرتب قیمت ارز و جلوگیری از واردات بی رویه کالا و رانت‌هایی که شکل گرفته است مانع رونق تولید است و اگر این موانع برطرف شود شاهد ایجاد اشتغال در کشور خواهیم بود.

اگر تولید در کشور رشد کند شاهد کاهش درصدی از بیکاری خواهیم بود و اگر در پایان سال شاخص بیکاری تغییری نکند معنای آن این است که مانند سنوات گذشته نسبت به تولید بی توجه بوده‌ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + پانزده =