کد خبر : 147092
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
-

رفع مشکلات منازل مسکونی سیل‌زده و ارائه تسهیلات آغاز شد

رفع مشکلات منازل مسکونی سیل‌زده و ارائه تسهیلات آغاز شد

به گزارش قائم آنلاین، مجید حسین‌زادگان در جلسه ستاد بحران در سوادکوه به ارسال آمار خسارت‌های شهرستان‌ها توسط مسئولان و فرمانداران شهرستان‌ها اشاره و اظهار کرد: می‌توانستیم توسط فیلم یا عکس خسارت‌ها را ببینیم اما تصمیم بر این شد با حضور در شهرستان‌ها و در بین مردم مشکلات مردم را از نزدیک مشاهده کنیم. وی

به گزارش قائم آنلاین، مجید حسین‌زادگان در جلسه ستاد بحران در سوادکوه به ارسال آمار خسارت‌های شهرستان‌ها توسط مسئولان و فرمانداران شهرستان‌ها اشاره و اظهار کرد: می‌توانستیم توسط فیلم یا عکس خسارت‌ها را ببینیم اما تصمیم بر این شد با حضور در شهرستان‌ها و در بین مردم مشکلات مردم را از نزدیک مشاهده کنیم.

وی افزود: رانش‌های زیادی در شهرستان سوادکوه اتفاق افتاد که با حضور در شهرهای زیراب، پل‌سفید، شیرگاه و حومه از نزدیک بازدید کردیم.

استاندار مازندران با اشاره به خسارت‌های‌ وارد شده در سوادکوه خاطر نشان کرد: سردهنه‌ها تخریب شد و به لوله‌های انتقال آب به خاطر تخلیه و رانش خسارت وارد شد، با رانش مناطق زیادی در این شهرستان به خصوص در مسیر اصلی محورسوادکوه آسیب جدی وارد شد.

حسین‌زادگان با بیان اینکه احتمالا روز چهارشنبه آسمان و بارش باران کمتر می‌شود، افزود: دولت اعلام اعتبار کرده اما تا قبل از تخصیص اعتبار کار آغاز شد و با کمک بخش خصوصی، دستگاه‌ها، اداره کل راهداری، سپاه، بسیج و مردم بر اساس اولویت‌ها و ضرورت‌ها کار بهسازی در اسرع وقت انجام می‌شود.

وی به کمک‌های رسانه‌ها اشاره و اظهار کرد: رسانه‌ها با انعکاس مشکلات کمک کار مسئولان می شوند ومسئولان نیز با حضور در محل‌های حادثه پیگر رفع مشکلات می‌شوند.

رئیس ستاد بحران مازندران تصریح کرد: رفع مشکلات منازل مسکونی و ارائه تسهیلات آغاز شد، بعضی از پروژه‌ها همچون علوی‌کلا، سنگ تاب و مکان‌هایی که آبراه بوده و پل‌ها که مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده آنها نیز آغاز شد.

حسین‌زادگان در پایان گفت: کار جدی راه‌ها و ابنیه از پنج شنبه آغاز می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =