کد خبر : 147165
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
-

دلیل قیمت ۱۵ هزار تومانی پیاز در بازار

دلیل قیمت ۱۵ هزار تومانی پیاز در بازار

به گزارش قائم آنلاین، امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت قیمت پیاز در بازار گفت: طی روزهای اخیر، شاهد افزایش قیمت پیاز در میادین استان و در سطح خرده‌فروشی‌ها بودیم. وی افزود: علیرغم برخی گفته‌ها که سیل و مسدود بودن راه‌ها را دلیل اصلی این افزایش قیمت برشمرده است اما

به گزارش قائم آنلاین، امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت قیمت پیاز در بازار گفت: طی روزهای اخیر، شاهد افزایش قیمت پیاز در میادین استان و در سطح خرده‌فروشی‌ها بودیم.

وی افزود: علیرغم برخی گفته‌ها که سیل و مسدود بودن راه‌ها را دلیل اصلی این افزایش قیمت برشمرده است اما دلیل اصلی این گرانی، در درجه نخست، صادرات پیاز به کشور عراق است.

رئیس میدان میوه و تره‌بار مرکز مازندران خاطرنشان کرد: قرار به ممانعت از صادرات این محصول به عراق بود اما انجام نشد و شاهد کمبود و در نهایت گرانی این محصول هستیم.

فخرآوران قیمت هر کیلو پیاز سفید در میادین استان را ۱۱ تا ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و بر اساس گزارش میدانی خبرنگار ما قیمت این محصول در نقاط گوناگون استان بین ۱۳ تا ۱۵ هزار تومان به ازای هر کیلو رسیده است.

وی از افزایش قیمت خیار طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: اکنون قیمت این محصول با کمی افت در میادین میوه به کیلویی ۷ هزار تومان رسیده است.

به گفته رئیس میدان میوه و تره‌بار مرکز استان، قیمت امروز گوجه ۲۵۰۰ تومان، سیب دماوندی ۱۰ هزار تومان، سیب مراغه ۸۵۰۰ تومان، پرتقال تامسون ۵۰۰۰ تومان، موز ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان، کیوی ۷۰۰۰ و سیب زمینی ۵۵۰۰ تومان در میادین استان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 14 =