کد خبر : 147135
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
-

تعداد قربانیان سیل در کهگیلویه و بویراحمد به ۲ نفر رسید

تعداد قربانیان سیل در کهگیلویه و بویراحمد به ۲ نفر رسید

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از  صبح زاگرس، تا کنون سیل در استان های مختلف کشور جان ۲۴ نفر را گرفته است که دو نفر از آنها در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.   روز گذشته پسر نوجوان ۱۴ ساله ای در شهرستان باشت به دلیل جریان شدید رودخانه در آن غرق شد و

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از  صبح زاگرس، تا کنون سیل در استان های مختلف کشور جان ۲۴ نفر را گرفته است که دو نفر از آنها در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

 

روز گذشته پسر نوجوان ۱۴ ساله ای در شهرستان باشت به دلیل جریان شدید رودخانه در آن غرق شد و جان خود را از دست داد این نوجوان ۱۴ ساله اولین قربانی سیل در استان بود.

 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی از غرق شدگی یک نفر در رودخانه بشار در تنگ سریز یاسوج خبر داد.

جلال پوران فرد با بیان اینکه این غرق‌شدگی در ساعت ۱ و ۳۵ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه هفتم فروردین ماه ۹۷ به مرکز ارتباطات یاسوج گزارش شد افزود: بلافاصله پایگاه ۷۰۷ به محل حادثه اعزام شد.

وی تصریح کرد: تکنسین‌های اورژانس از همان دقایق اولیه تماس در محل حادثه حضور دارند اما تاکنون از پیدا شدن جسد غرق شده خبری در دست نیست.

پوران فردافزود: بنا به گزارش رسیده این فرد جهت گرفتن ماهی به کنار رودخانه رفته بود که بعلت طغیان رودخانه و افتادن در آب ناپدیدشد.

 

گفتنی است جسد این فرد توسط نیروهای امدادی پیدا شد.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + نوزده =