کد خبر : 146947
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
-

۶۰۰ مسکن سیل‌زده در مازندران بازسازی می‌خواهد

۶۰۰ مسکن سیل‌زده در مازندران بازسازی می‌خواهد

به گزارش قائم آنلاین، سید محمد محمدی تاکامی در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد خدمات سفر مازندران اظهار کرد: از دی‌ماه سال گذشته جلسات ستاد خدمات سفر با شهرداران استان برگزار و پیگیری شد و برنامه‌ها در دو محور اصلی مازندران پاک و نشاط اجتماعی بررسی و نهایی شد. وی افزود: در سیل اخیر، شهرداران

به گزارش قائم آنلاین، سید محمد محمدی تاکامی در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد خدمات سفر مازندران اظهار کرد: از دی‌ماه سال گذشته جلسات ستاد خدمات سفر با شهرداران استان برگزار و پیگیری شد و برنامه‌ها در دو محور اصلی مازندران پاک و نشاط اجتماعی بررسی و نهایی شد.

وی افزود: در سیل اخیر، شهرداران تمامی شهرها، میدان را خالی نکردند و هیچ شهرداری در مرخصی نبود و تماما هم در اجرای طرح‌های ابلاغی و هم در کمک به رفع مشکلات و اسکان به سیل زدگان همراهی کردند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران خاطرنشان کرد: سیل خساراتی را به شهرهای ساری، نکا، جویبار و میاندرود وارد کرد که بنا به آمارهای واصله، نزدیک به ۶۰۰ ساختمان نیاز به بازسازی دارد.

تاکامی در ادامه میزان تولید روزانه زباله در استان را ۳ هزار و ۲۰۰ تن اعلام و بیان کرد: طی ایام نوروز میزان تولید زباله در برخی شهرها ۴۰ درصد و در برخی شهرها نظیر کلاردشت تا ۷۰ درصد هم افزایش می‌یابد.

وی از در دست اقدام و اجرا بودن ساخت کارخانه‌های زباله سوز و کمپوست در ۲۸ نقطه استان در قالب ۹ ناحیه خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری، کارخانه‌های زباله و کمپوست در شهرهای نوشهر و تنکابن افتتاح شود.

به گفته وی، تنها مشکل در اجرای طرح و ساماندهی زباله، مربوط به سه شهر آمل، نور و قائم‌شهر است که در حال مذاکره با سرمایه‌گذاران و بررسی طرح‌ها و چانه زنی برای اخذ زمین مناسب هستیم که با حل مشکلات موجود در این سه شهر ما تقریبا در سال‌جاری، برای هر شهر استان یک برنامه برای اجرا داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + 6 =