کد خبر : 146941
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
-

میزبانی روستاهای مازندران از اقامت یک میلیون و ۱۰۶ هزار نفرشب مسافر

میزبانی روستاهای مازندران از اقامت یک میلیون و ۱۰۶ هزار نفرشب مسافر

به گزارش قائم آنلاین، مهران حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ما تعداد بازدید گردشگران و بازدیدکنندگان از روستاهای مازندران را از روز ۲۷ اسفندماه سال ۹۷ تا پایان روز پنجم فروردین امسال، ۶۶۳ هزار و ۳۹۵ نفر اعلام کرد و افزود: تعداد گردشگران مقیم در روستاهای مازندران طی این مدت به یک میلیون و ۱۰۶

به گزارش قائم آنلاین، مهران حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ما تعداد بازدید گردشگران و بازدیدکنندگان از روستاهای مازندران را از روز ۲۷ اسفندماه سال ۹۷ تا پایان روز پنجم فروردین امسال، ۶۶۳ هزار و ۳۹۵ نفر اعلام کرد و افزود: تعداد گردشگران مقیم در روستاهای مازندران طی این مدت به یک میلیون و ۱۰۶ هزار و ۱۲۸ نفر شب رسیده است.

وی افزود: تعداد زائران اماکن مذهبی و متبرکه طی این بازه زمانی، ۳۴۵ هزار و ۴۹۰ نفر بوده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی مازندران خاطرنشان کرد: تعداد گشت‌های انتظامی- راهور- پلیس راه و همیاران پلیس، ۱۲ هزار و ۱۵۶ مورد و تعداد طرح‌های ترافیکی اجرا شده در سطح شهرهای استان نیز یک هزار و ۲۷۶ مورد بوده است.

حسنی خاطرنشان کرد: طی این مدت، ۵ هزار و ۸۸۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شد.

وی ادامه داد: تعداد دو هزار و ۸۴۳ مورد بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی، پذیرایی، صنوف مختلف عرضه کننده مواد غذایی، مراکز بهداشتی و حمل و نقل انجام شد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران متذکر شد: طی این مدت، ۴۳ میلیون و ۳۸۶ هزار لیتر بنزین معمولی و سوپر در جایگاه‌های سوخت استان عرضه شد.

حسنی یادآور شد: طی این مدت، تعداد ۱۴ هزار و ۷۶۳ نفر مسافر از طریق حمل ریلی مسافر در استان جا به جا شدند.

به گفته وی، تاکنون ۸۱۰ هزار و ۴۶۶ خودرو وارد استان و تعداد ۵۸۷ هزار و ۶۵۶ خودرو نیز از استان خارج شدند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران تعداد ماموریت‌های تصادفی و غیرتصادفی اورژانس ۱۱۵ استان را ۳ هزار و ۷۹۳ نفر اعلام کرد و افزود: تا پایان روز پنجم فروردین، ۱۳ نفر جان خود را در حوادث جاده‌ای از دست دادند.

حسنی متذکر شد: تا به این لحظه، جمعیت هلال احمر استان با انجام ۲۲۱ ماموریت، به ۱۳ هزار و ۴۶۲ نفر خدمات امداد و نجات ارائه کرد. وی میزان توزیع گوشت قرمز تنظیم بازار را طی این مدت ۱۰۷ تن و گوشت سفید را بیش از ۳ هزار تن اعلام کرد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران در پایان تعداد خودروهای وارد شده به پارک‌های جنگلی را ۵۲ هزار و ۳۸۶ دستگاه بیان کرد و افزود: طی این مدت، تعداد یک هزار و ۹۲۹ تخنه چادر نیز در پارک‌ها، حاشیه بلوارها و خیابان‌های استان برپا شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =