کد خبر : 146835
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
-

۲ روستای بروجرد دچار آبگرفتگی شد

۲ روستای بروجرد دچار آبگرفتگی شد

به گزارش قائم آنلاین، مسعود فلاح  صبح امروز در گفت و گو با سفیر افلاک اظهار داشت: بارش باران از روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد که در حال حاضر بیشترین مشکل مربوط به ۲ روستای شیروان و قلعه شمسا است که آب ناشی از بارش باران وارد تعدادی از منازل در این

به گزارش قائم آنلاین، مسعود فلاح  صبح امروز در گفت و گو با سفیر افلاک اظهار داشت: بارش باران از روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد که در حال حاضر بیشترین مشکل مربوط به ۲ روستای شیروان و قلعه شمسا است که آب ناشی از بارش باران وارد تعدادی از منازل در این روستاها شده است.

 

وی اضافه کرد: با کمک نیروهای امداد رسان هم اکنون تخلیه آب از منازل این روستاها در حال انجام است و تلاش می شود تا آب باران به سمتی دیگر هدایت شود تا از ورود به سایر منازل جلوگیری شود.

به گفته وی در روبروی دانشگاه آیت اله بروجردی نیز آبگرفتگی رخ داد که تخلیه آب و هدایت آب به سوی دیگر توسط نیروها در حال انجام است.

فلاح تصریح کرد: بارش شدید باران سبب آبگرفتگی در میدان صفا، عشایر  و جنوب شهر بروجرد شده که رفع مشکل در این نقاط در حال انجام است.

وی بیان کرد: در برخی از روستاها مشکلات آبگرفتگی رخ داد که به صورت موردی بود و توسط اهالی روستا و دهیاری ها مشکل برطرف شده است و بیشترین مشکل در ۲ روستای شیروان و قلعه شمسا بوده که در حال برطرف شدن است.

معاون فرماندار بروجرد اضافه کرد: با توجه به این که این سامانه بارشی تا فردا در منطقه فعال است و بارش های شدیدی را به دنبال دارد، شهروندان در شهر و روستا در صورت هر گونه مشکل و آبگرفتگی سریعا به فرمانداری یا شهرداری اطلاع دهند تا سریعا برای رفع مشکل اقدام شود.

به گفته وی هم اکنون همه راه های شهرستان بروجرد اعم ازراه های اصلی و روستایی باز و تردد در آنها جریان دارد ولی از همه شهروندان درخواست می شود تا خروج کامل این سامانه بارشی از سفرهای غیر ضروری جدا خودداری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − هفت =