کد خبر : 146841
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
-

مسافر اتوبوس با ۲۲ کیلو تریاک در قزوین دستگیر شد

مسافر اتوبوس با ۲۲ کیلو تریاک در قزوین دستگیر شد

به گزارش قائم آنلاین،  سرهنگ مهدی حاجیان در گفت‌وگو اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه با مواد مخدر حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزاد راه “قزوین – زنجان” یک دستگاه اتوبوس را جهت بازرسی متوقف کردند. وی افزود: در بازرسی از اتوبوس ماموران با استفاده از شگردهای خاص

به گزارش قائم آنلاین،  سرهنگ مهدی حاجیان در گفت‌وگو اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه با مواد مخدر حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزاد راه “قزوین – زنجان” یک دستگاه اتوبوس را جهت بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از اتوبوس ماموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی به یک نفر مشکوک و در بازرسی از یک عدد کارتن متعلق به وی که در جعبه بار اتوبوس بود مقدار ۲۲ کیلو موادمخدر از نوع تریاک کشف و متهم مرد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: متهم که در پوشش مسافر اتوبوس قصد انتقال مواد به استان‌های غربی کشور را داشت با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شد.

سرهنگ حاجیان در پایان از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 15 =