کد خبر : 146823
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
-

سیل سال ۷۸ میاندورود برای ما درس نشده بود

سیل سال ۷۸ میاندورود برای ما درس نشده بود

به گزارش قائم آنلاین، محمدعلی عمادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به سیل اخیر و با بیان اینکه اگر بحران درست مدیریت شود می‌توان جلوی خسارت را گرفت، اظهار کرد: عرض و طول شهرستان میاندورود زیاد نیست و تنها یک رودخانه دارد اما چند رودخانه در نهایت در بخش گهرباران به شهرستان وصل

به گزارش قائم آنلاین، محمدعلی عمادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به سیل اخیر و با بیان اینکه اگر بحران درست مدیریت شود می‌توان جلوی خسارت را گرفت، اظهار کرد: عرض و طول شهرستان میاندورود زیاد نیست و تنها یک رودخانه دارد اما چند رودخانه در نهایت در بخش گهرباران به شهرستان وصل می شوند به همین دلیل می‌توان به خوبی آن را مدیریت کرد.

وی بیان کرد: اگر سیل سال ۷۸ برای همه درس می‌شد امروز چنین خساراتی را شاهد نبودیم و برای پیشگیری از خسارت سیل در آینده باید این سیل را الگو قرار دهیم.

رئیس شورای بخش مرکزی میاندورود، گفت: امروز به جای کارهای مقطعی باید علاج کامل برای حل این آسیب‌ها پیدا کنیم.

عمادی افزود: می‌توان کارهای اساسی و درستی انجام داد به شرطی که ادارات با هم هماهنگ باشند و با مردم دست به دست هم دهند.

وی تاکید کرد: سیل زمانی به وقوع پیوست که فصل غیرکشاورزی بود در غیر این صورت خسارت سیل گسترده‌تر می‌شد.

عمادی با اشاره به خسارت جاده روستاهای بالادست، خاطرنشان کرد: اگر برای جاده بالادست قرار است کاری انجام شود باید یک کار کارشناسی انجام و به طور جدی کار شود تا در آینده نزدیک شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

وی بیان کرد: اگر لایروبی رودخانه‌ها به‌صورت دقیق و فنی انجام شود از خسارت‌های این چنینی پیشگیری می‌شود و همچنین آبی که به سمت دشت می‌رود اگر به طور جدی هدایت شود آسیب اجتماعی و خسارت کشاورزی خیلی کمی ایجاد می‌شود.

رئیس شورای بخش مرکزی در پایان گفت: از همه مسئولان و اهالی روستاهای بالادست و همچنین بسیجیان و شرکت نکاچوب، دشت‌ناز و اداره راه تشکر می‌کنیم که در این چند روز به شکل‌های مختلف در منطقه خدماتی انجام دادند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + 16 =