کد خبر : 146693
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
-

انجام ۲ هزار و ۲۶۰ ماموریت اورژانس تا پایان روز دوم فروردین

انجام ۲ هزار و ۲۶۰ ماموریت اورژانس تا پایان روز دوم فروردین

به گزارش قائم آنلاین، یحیی صالح طبری در گفت‌وگو با خبرنگاران در محل ستاد خدمات سفر مازندران از انجام دو هزار و ۲۶۶ ماموریت اورژانس از روز ۲۵ اسفند ۹۷ الی پایان روز دوم فروردین ۹۸ در مازندران خبر داد. وی افزود: تعداد ماموریت‌های تصادفی اورژانس طی این مدت ۵۶۴ ماموریت بوده که در مقایسه

به گزارش قائم آنلاین، یحیی صالح طبری در گفت‌وگو با خبرنگاران در محل ستاد خدمات سفر مازندران از انجام دو هزار و ۲۶۶ ماموریت اورژانس از روز ۲۵ اسفند ۹۷ الی پایان روز دوم فروردین ۹۸ در مازندران خبر داد.

وی افزود: تعداد ماموریت‌های تصادفی اورژانس طی این مدت ۵۶۴ ماموریت بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۱۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت ‎های پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات طی این مدت، کاهش ۲۰٫۳ درصدی را در نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

صالح طبری ادامه داد: ماموریت‌های غیرتصادفی امسال با یک هزار و ۷۰۲ مورد در مقایسه با تعداد یک هزار و ۷۷۵ ماموریت سال قبل، کاهش ۴ درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: در طرح نوروزی سال جاری، ۵۰۰ نیروی عملیاتی، ۹۰ پایگاه جاده‌ای، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک فروند بالگرد، دو دستگاه موتورلانس و ۲۰ پایگاه سلامت با امکانات درمانی جهت ارائه خدمات درمانی به مسافران نوروزی به کار پرفته شده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت ‎های پزشکی مازندران با بیان اینکه کار اورژانس درمانی است و کار هلال احمر امداد و نجات؛ گفت: هیچ کس جز اورژانس حق درمان بیمار را ندارد و توقع مسافران از هلال احمر برای انجام کارهای درمانی صحیح نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + 19 =