کد خبر : 146759
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
-

اقامت ۶۶۶ هزار نفر شب مسافر در روستاهای مازندران تا پایان روز سوم نوروز

اقامت ۶۶۶ هزار نفر شب مسافر در روستاهای مازندران تا پایان روز سوم نوروز

به گزارش قائم آنلاین، مهران حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ما تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان از روستاهای مازندران را از روز ۲۷ اسفندماه سال ۹۷ تا پایان روز سوم فروردین امسال، ۳۸۳هزار و ۳۹۵ نفر اعلام کرد و افزود: تعداد گردشگران مقیم در روستاهای مازندران طی این مدت به ۶۶۶ هزار و ۱۲۸ نفر شب

به گزارش قائم آنلاین، مهران حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ما تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان از روستاهای مازندران را از روز ۲۷ اسفندماه سال ۹۷ تا پایان روز سوم فروردین امسال، ۳۸۳هزار و ۳۹۵ نفر اعلام کرد و افزود: تعداد گردشگران مقیم در روستاهای مازندران طی این مدت به ۶۶۶ هزار و ۱۲۸ نفر شب رسیده است.

وی افزود: تعداد زائران اماکن مذهبی و متبرکه طی این بازه زمانی، ۲۷۹ هزار و ۶۰۰ نفر بوده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی مازندران خاطرنشان کرد: تعداد گشت‌های انتظامی- راهور- پلیس راه و همیاران پلیس، ۹ هزار و ۵۵۶ مورد و تعداد طرح‌های ترافیکی اجرا شده در سطح شهرهای استان نیز ۹۸۰ مورد بوده است.

حسنی خاطرنشان کرد: طی این مدت، ۴ هزار و ۴۰۷ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شد.

وی ادامه داد: تعداد یک هزار و ۸۴۴ مورد بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی، پذیرایی، صنوف مختلف عرضه کننده مواد غذایی، مراکز بهداشتی و حمل و نقل انجام شد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران متذکر شد: طی این مدت، ۳۰ میلیون و ۸۴۰ هزار لیتر بنزین معمولی و سوپر در جایگاه‌های سوخت استان عرضه شد.

حسنی یادآور شد: طی این مدت، تعداد ۹ هزار و ۳۹۳ نفر مسافر از طریق حمل ریلی مسافر در استان جا به جا شدند. به گفته وی، تاکنون ۶۱۰ هزار و ۲۷۹ خودرو وارد استان و تعداد ۳۹۴ هزار و ۳۶۱ خودرو نیز از استان خارج شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + بیست =