کد خبر : 146645
تاریخ انتشار : شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
-

دانا: به عنوان نماینده گرگان از استاندار بی خبرم

دانا: به عنوان نماینده گرگان از استاندار بی خبرم

به گزارش قائم آنلاین، نورمحمد تربتی نژاد نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل زده استان گلستان گفت: بنده در در حال بازدید از مناطق و محل های اسکان داده شده هستیم و مردم و خانواده های آسیب دیده به مدارس، حسینیه ها و مساجد منتقل شده اند. این

به گزارش قائم آنلاین، نورمحمد تربتی نژاد نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل زده استان گلستان گفت: بنده در در حال بازدید از مناطق و محل های اسکان داده شده هستیم و مردم و خانواده های آسیب دیده به مدارس، حسینیه ها و مساجد منتقل شده اند.

این نماینده مجلس همچنین افزود: شهر آق قلا و روستاهای مربوط به این شهر همگی زیر آب رفته اند و بسیاری از اهالی و ساکنان این مناطق به سایر شهرها منتقل شده اند و اسکان یافته اند. اما هنوز امکانات لازم آنچنان فراهم نشده و نیاز به کمک هست.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مردم نیازمند چادر، پوشاک، خوراک و دارو هستند و احتیاج به کمک همچنان احساس می شود. از مسئولان کشوری نیز امروز معاون اول رئیس جمهوری وارد منطقه می شود و وزیر کشور به استان گلستان آمده است.  رئیس مجلس شورای اسلامی هم به منطقه آمده و از نزدیک شاهد مشکلات است.

نماینده مردم گرگان درباره میزان خسارات وارد شده در این منطقه از کشور، اظهار داشت: حدود ۲۵۰ هزار هکتار مزارع زراعی زیر آب رفته و ۱۵ هزار هکتار باغ نیز به همین مشکل دچار شده است. منازل مسکونی که در مسیر سیل بوده و خود شهر آق قلا نیز زیر آب رفته اند. در حال حاضر برخی از مردم در منازل خود یا در پشت بام خانه ها مانده اند که آذوغه با قایق به آنها رسانده می شود.

تربتی نژاد با بیان اینکه مردم نیاز به چادر، دارو و غذا دارند، گفت: از مسئولان می خواهیم به صورت جدی تر در صحنه باشند و کمک رسانی لازم را انجام دهند.

نماینده مردم گرگان در پاسخ به این سوال که آیا از مناف هاشمی استاندار گلستان خبری دارد یا خیر، گفت: مجبورم این واقعیت را بگویم که من به عنوان نماینده نمی دانم استاندار کجاست و تاکنون هیچ خبری از وی نداریم. حتی معاون و مسئول دفتر مناف هاشمی هم  خبری از او ندارند و در مجموع باید گفت هیچ کس از وی خبر ندارد.

تربتی نژاد در پایان گفت: به شدت به وضعیت به وجود آمده و عدم حضور استاندار گلستان در منطقه انتقاد داریم و حداقل انتظار ما این است که اگر نبودن وی موجه هست ما باید خبر دار شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =