کد خبر : 146641
تاریخ انتشار : شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
-

اقامت ۲ میلیون و ۴۳۰ هزار نفرشب مسافر در مازندران

اقامت ۲ میلیون و ۴۳۰ هزار نفرشب مسافر در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، سیف‌الله فرزانه در گفت‌وگو با خبرنگار ما تعداد کل مسافران مقیم در استان مازندران تا پایان روز یکم فروردین ماه ۹۸ را دو میلیون و ۴۳۱ هزار و ۸۰۱ نفر-شب اعلام کرد و اظهار کرد: طی این مدت، یک هزار و ۱۱۰ فقره بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی، پذیرایی، صنوف، مراکز

به گزارش قائم آنلاین، سیف‌الله فرزانه در گفت‌وگو با خبرنگار ما تعداد کل مسافران مقیم در استان مازندران تا پایان روز یکم فروردین ماه ۹۸ را دو میلیون و ۴۳۱ هزار و ۸۰۱ نفر-شب اعلام کرد و اظهار کرد: طی این مدت، یک هزار و ۱۱۰ فقره بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی، پذیرایی، صنوف، مراکز بهداشتی و حمل و نقل انجام شد.

وی میزان مصرف بنزین معمولی و سوپر را طی این مدت، ۱۸ میلیون و ۲۹۵ هزار لیتر اعلام کرد و افزود: تعداد چادرهای برپا شده طی این مدت در پارک‌ها و حاشیه خیابان‌ها، یک هزار و ۹۸۲ تخته چادر بوده است و تعداد ۳۹۱ مورد بازرسی از مراکز اقامتی موقت شهرداری‌ها انجام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران میزان مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شده طی این بازه زمانی را سه هزار و ۳۶۲ کیلوگرم بیان کرد و ادامه داد: ضمن صدور یک‌هزار و ۱۷۷ اخطاریه بهداشتی، تعداد ۲۲ اماکن بهداشتی نیز تعطیل شد.

این مسئول تعداد ماموریت‌های تصادفی و غیر تصادفی اورژانس را طی این مدت، یک هزار و ۷۴۳ مورد عنوان کرد و ادامه داد: از این میزان، تعداد ماموریت های تصادفی اورژانس ۱۱۵، ۴۴۴ مورد بوده که بوده است.

فرزانه با بیان اینکه تعداد فوت شدگان ناشی از تصادف و تروما در بیمارستان‌ها را ۲ نفر اعلام و اظهار کرد: تعداد تصادفی‌های پذیرش شده در مراکز درمانی و اورژانس، ۳۳۶ نفر بوده است.

وی اضافه کرد: طی این مدت، تعداد ۳۵ هزار و ۹۶۷ نفر بیمار در اورژانس‌ بیمارستان‌های استان، ویزیت شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تعداد بازدیدهای نظارتی طی این مدت را، دو هزار و ۸۹۶ مورد اعلام کرد و گفت: تاکنون، ۳۲۶ تن پرتقال، ۹۴۵ تن سیب، ۹۶ تن گوشت قرمز و دو هزار و ۹۱۴ تن گوشت مرغ از سوی ستاد تنظیم بازار در استان توزیع شده است.

این مسئول میزان تردد خودروها در محورهای ورودی استان را ۳۷۰ هزار و ۸۷۵ دستگاه و میزان تردد خودروها در محورهای خروجی استان را ۲۳۶ هزار و ۵۰۳ دستگاه اعلام کرد و افزود: یک هزار و ۳۰ اکیپ و ۹۴۰ دستگاه ماشین‌آلات طی این مدت با استقرار در گردنه‌ها و طول محورها به ارائه خدمات راهداری پرداختند.

فرزانه تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان از روستاهای استان را طی روزهای ۲۷ الی پایان یکم فروردین ماه امسال، ۱۴۹ هزار و ۸۹۵ نفر و تعداد گردشگران مقیم در روستاها را ۳۰۳ هزار و ۱۲۸ نفر شب بیان کرد و گفت: طی این بازه زمانی، تعداد ۲۰۷ هزار و ۳۸۰ نفر از اماکن مذهبی و متبرکه بازدید و زیارت کردند.

وی تعداد کنسرت‌های موسیقی و جنگ های شادی برگزار شده طی این مدت را ۱۱۵ نمایش و اجرا اعلام کرد و یادآور شد: تعداد بازدید از موزه‌های استان، ۶۴۴ نفر بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران تعداد ماموریت‌های انجام شده از سوی هلال احمر را ۱۰۰ مورد اعلام و بیان کرد: تعداد کل تصادفات امدادرسانی شده توسط هلال احمر ۲۵ مورد بوده است. به گفته وی، طی این بازه زمانی، تعداد ۹ هزار و ۳۲۳ نفر امداد رسانی شدند.

دبیر ستاد خدمات سفر مازندران ضمن اشاره به انجام ۶۶۱ طرح ترافیکی در سطح شهرهای استان ؛ متذکر شد: طی این بازه زمانی، تعداد ۶ هزار و ۲۷۷ گشت انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس در قالب گشت‌های پیاده، خودرویی و موتوری انجام شد.

فرزانه تعداد گشت راهداری تا پایان نخستین روز فروردین ماه امسال را ۹ هزار و ۶۹۶ نفر ساعت بیان و اذعان کرد: ۷۰۶ عدد علائم و تجهیزات ایمنی در جاده‌های استان نصب شد.

به گفته وی، طی این بازه زمانی، ۳ هزار و ۷۹۳ مسافر نیز از طریق حمل ریلی مسافری در استان، جا به جا شدند.

گفتنی است بر اساس آمارهای اعلام شده، تعدا ماموریت‌های تصادفی هلال احمر و نیز فوتی‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۵۰ درصد کاهش داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + یک =