کد خبر : 146591
تاریخ انتشار : شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۸:۰۰
-

افزایش شدت رانش در مناطق بالادست میاندورود

افزایش شدت رانش در مناطق بالادست میاندورود

به گزارش قائم آنلاین، علی غلامیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۳۲ دستگاه انواع ماشین آلات اعم از لودر، بولدزر، بیل بکهو، بیل مکانیکی، چرخ لاستیکی و زنجیری، کمرشکن، کامیون بخش دولتی و خصوصی و همچنین دو دستگاه تیمبرجک، ۱۰ دستگاه اره موتوری برای مدیریت بحران در منطقه به کار گیری شد. وی

به گزارش قائم آنلاین، علی غلامیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۳۲ دستگاه انواع ماشین آلات اعم از لودر، بولدزر، بیل بکهو، بیل مکانیکی، چرخ لاستیکی و زنجیری، کمرشکن، کامیون بخش دولتی و خصوصی و همچنین دو دستگاه تیمبرجک، ۱۰ دستگاه اره موتوری برای مدیریت بحران در منطقه به کار گیری شد.

وی بیان کرد: در منطقه بالادست میاندورود ۱۰ نقطه رانش کرد همچنین ۳۰۰ درخت قطع شد که با اقدامات انجام شده راه ارتباطی روستاهای این منطقه بازگشایی شد.

فرماندار میاندورود خاطرنشان کرد: شدت رانش در منطقه بالا است و همچنان بولدزر در حال فعالیت است همچنین مشکل قطعی برق داشتیم که با اعزام تیم فنی برق وصل شد.

این مسئول تصریح کرد: آب های بالادست در پایین دست وارد زمین‌ها و روستاها شد و به زیرساخت های باغات، اماکن ورزشی، تاسیسات آب، مخابرات ،برق و روستاها وارد شد که با دستگاه های شرکت دشت ناز، نکاچوب، بسیج سازندگی سپاه، دهیاری ها و بنیاد مسکن آبگرفتگی هدایت شد.

غلامیان با اشاره به خسارت وارد شده به شهرستان گفت: کارشناسان در منطقه حضور دارند و در حال برآورد خسارت هستند.

فرماندار میاندورود خاطرنشان کرد: برای تثبیت جاده بالادست نیاز به ۵۰ سرویس بیس داریم و همچنین یک پل اصلی و چند پل فرعی میاندورود آسیب دیدند که نیاز به بازسازی و همچنین مقاوم سازی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + هشت =