کد خبر : 146631
تاریخ انتشار : شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
-

ارائه بسته‌های حمایتی مجلس برای فعال شدن اشتغال کشاورزی آسیب دیده

ارائه بسته‌های حمایتی مجلس برای فعال شدن اشتغال کشاورزی آسیب دیده

به گزارش قائم آنلاین، علی لاریجانی در بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان جویبار گفت: سیلی که در روزهای اخیر استان مازندران را درگیر کرده خسارت‌های جانی زیادی نداشت ولی به بخش مسکن روستایی و اشتغال مردم این استان که کشاورزی، دامداری و شیلات خساراتی وارد شده است. وی با بیان اینکه باید بخش اشتغال کشاورزی

به گزارش قائم آنلاین، علی لاریجانی در بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان جویبار گفت: سیلی که در روزهای اخیر استان مازندران را درگیر کرده خسارت‌های جانی زیادی نداشت ولی به بخش مسکن روستایی و اشتغال مردم این استان که کشاورزی، دامداری و شیلات خساراتی وارد شده است.

وی با بیان اینکه باید بخش اشتغال کشاورزی مردم مورد حمایت قرار داد اظهار کرد: استاندار باید برآوردی از خسارت وارده به این بخش را انجام دهد تا بسته‌های حمایتی بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت برای افراد خسارت دیده ارائه شود تا اشتغال آنان هرچه سریع‌تر فعال شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی به موضوع اعتبار رودخانه‌های مازندران اشاره و عنوان کرد: قسمتی از رودخانه‌ها به دلیل مسائل کشاورزی بسته شده یا به هردلیل مسدود یا محدود شدند باید از نظر اجرایی بررسی و بازگشایی شود.

لاریجانی همچنین در این بازدید بر لایروبی رودخانه‌ها تأکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 − یک =