کد خبر : 146589
تاریخ انتشار : جمعه ۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
-

مسئولان در سال جدید حل مشکلات اقتصادی را در اولویت قرار دهند

مسئولان در سال جدید حل مشکلات اقتصادی را در اولویت قرار دهند

به گزارش قائم آنلاین،  آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه ساری اظهار کرد: نام سال که تحت عنوان “رونق تولید ” از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین شده می‌تواند در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بسیار کار ساز باشد. وی اضافه کرد: نامگذاری سال که همه ساله بر اساس نیاز کشور توسط مقام

به گزارش قائم آنلاین،  آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه ساری اظهار کرد: نام سال که تحت عنوان “رونق تولید ” از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین شده می‌تواند در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بسیار کار ساز باشد.

وی اضافه کرد: نامگذاری سال که همه ساله بر اساس نیاز کشور توسط مقام معظم رهبری اعلام می‌شود باید در دستور کار عموم مسؤولان قرار گرفته و در تمام اقداماتشان لحاظ شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران به تشابه نام امسال با سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: با اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید باید راهکارهای مناسبی برای بهبود اقتصاد و معیشت مردم ایجاد کرد.

این مسئول از سال فرصت‌ها، افزایش اشتغال، اصلاح نظام بانکی، حل معیشت مردمی، بهبود وضعیت جوانان به عنوان خواسته‌های رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ایشان در سخنان گام دوم انقلاب بیش از ۵۰ بار از جوانان نام بردند.

طبرسی گفت: مازندران نیز دارای مشکلات فراوانی است که باید توسط مسئولان کشوری و استانی حل شود.

وی از ایجاد تفرقه بین مسلمانان به عنوان یکی از مشکلات بزرگ مسلمانان یاد کرد و افزود: آنان با جمعیت بیش از یک میلیاردی در صورت اتحاد می‌توانند بزرگ‌ترین قدرت جهان باشند.

امام جمعه ساری از بی‌تفاوتی برخی از سران کشور های اسلامی انتقاد کرد و گفت: هرگونه اقدام رذیلانه دشمنان از اسلام هراسی آنان است و با حمله به مساجد و به شهادت رساندن نماز گذاران این ضعف بزرگشان را تثبیت کرده‌اند.

این مسئول از آمریکا و نظام صهیونیستی به عنوان بزرگ‌ترین دشمنان اسلام نام برد و افزود: هم اینک بسیاری از کشورهای اسلامی با پیروی از جمهوری اسلامی خواب خوش را برای این بدخواهان حرام کرده‌اند.

طبرسی فرارسیدن عید نوروز را به عموم هم مردم تبریک گفت و از آنان خواست تا بویژه این ایام را با رفتن به مزار شهدا و سرکشی به خانواده‌شان سپری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × سه =