کد خبر : 146531
تاریخ انتشار : جمعه ۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۹:۲۰
-

توزیع بسته‌های غذایی بین مردم سیل‌زده ۱۲ شهرستان

توزیع بسته‌های غذایی بین مردم سیل‌زده ۱۲ شهرستان

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی اکبری طی گفت و گویی با بیان اینکه تیم های امدادونجات جمعیت هلال احمر از نخستین ساعات وقوع سیلاب در مناطق مختلف استان به کمک آسیب دیدگان شتافتند گفت: تا کنون به بیش از ۶ هزارنفر متشکل از هزار و ۵۱۲ خانوار امدادرسانی شد. وی افزود: در همین راستا افزون

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی اکبری طی گفت و گویی با بیان اینکه تیم های امدادونجات جمعیت هلال احمر از نخستین ساعات وقوع سیلاب در مناطق مختلف استان به کمک آسیب دیدگان شتافتند گفت: تا کنون به بیش از ۶ هزارنفر متشکل از هزار و ۵۱۲ خانوار امدادرسانی شد.

وی افزود: در همین راستا افزون بر ۱۶هزار قرص نانَ،۱۱هزار و ۴۶۰ کیلو برنج،یک هزارو ۳۶۰ تخته پتو،هزارو ۷۶۰ بطری روغن،۴۰۵ تخته موکت،۹۹۱ بسته غذایی،۶هزار باکس آب معدنی و ۲۰۸ قوطی کنسرو در بین آسیب دیدگان از سیلاب توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران افزود: تاکنون بیش از ۸۰۰ دستگاه خودرو زمین گیر شده در برف و سیلاب رهاسازی شد.

اکبری تصریح کرد: تخلیه آب از ۴۱۵ واحدمسکونی و ارائه خدمات اسکان اضطراری به ۱۶۷ نفر از دیگر خدمات ارائه شده به متاثرین از سیل و برف و طوفان بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران ادامه داد: عوامل امدادی این جمعیت با تمام ظرفیت امدادی همچنان در مناطق آسیب دیده حضور دارند و به هرگونه نیاز امدادی در کمترین زمان ممکن پاسخ خواهد داد.

اکبری گفت: تا خارج شدن سامانه بارشی از استان و عادی شدن شرایط ، تمامی نیروهای هلال احمراستان در آماده باش کامل قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − پنج =