کد خبر : 146535
تاریخ انتشار : جمعه ۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۹:۳۰
-

اقامت ۱۶۴ هزار نفر شب مسافر در روستاهای مازندران

اقامت ۱۶۴ هزار نفر شب مسافر در روستاهای مازندران

به گزارش قائم آنلاین، سیف‌الله فرزانه در گفت‌وگو با خبرنگار ما تعداد کل مسافران مقیم در استان مازندران تعداد روزهای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ اسفندماه را یک‌میلیون و ۵۹۴ هزار و ۷۶۸ نفر-شب اعلام کرد و اظهار کرد: طی این مدت، ۸۴۶ فقره بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی، پذیرایی، صنوف، مراکز بهداشتی و حمل و

به گزارش قائم آنلاین، سیف‌الله فرزانه در گفت‌وگو با خبرنگار ما تعداد کل مسافران مقیم در استان مازندران تعداد روزهای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ اسفندماه را یک‌میلیون و ۵۹۴ هزار و ۷۶۸ نفر-شب اعلام کرد و اظهار کرد: طی این مدت، ۸۴۶ فقره بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی، پذیرایی، صنوف، مراکز بهداشتی و حمل و نقل انجام شد.

وی میزان مصرف بنزین معمولی و سوپر را طی این مدت، ۱۲ میلیون و ۵۳۱ هزار لیتر اعلام کرد و افزود: تعداد چادرهای برپا شده طی این مدت در پارک‌ها و حاشیه خیابان‌ها، یک هزار و ۳۴۰ تخته چادر بوده است و تعداد ۱۷۴ مورد بازرسی از مراکز اقامتی موقت شهرداری‌ها انجام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران میزان مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شده طی این بازه زمانی را دو هزار و ۲۳۸ کیلوگرم بیان کرد و ادامه داد: ضمن صدور یک‌هزار و ۱۱۶ اخطاریه بهداشتی، تعداد ۲۶ اماکن بهداشتی نیز تعطیل شد.

این مسئول تعداد ماموریت‌های تصادفی و غیر تصادفی اورژانس را طی این مدت، یک هزار و ۴۵۹ مورد عنوان کرد و ادامه داد: از این میزان، تعداد ماموریت های تصادفی اورژانس ۲۴۸ مورد بوده که آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات، ۷ نفر بوده است.

فرزانه با بیان اینکه تعداد فوت شدگان ناشی از تصادف و تروما در بیمارستان‌ها را ۳ نفر اعلام و اظهار کرد: تعداد تصادفی‌های پذیرش شده در مراکز درمانی و اورژانس، ۳۰۷ نفر بوده است.

وی اضافه کرد: طی این مدت، تعداد ۱۷ هزار و ۱۰۹ نفر بیمار در اورژانس‌ بیمارستان‌های استان، ویزیت شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تعداد بازدیدهای نظارتی طی این مدت را، دو هزار و ۳۹۶ مورد اعلام کرد و گفت: تاکنون، ۳۲۶ تن پرتقال، ۹۴۵ تن سیب، ۹۴ تن گوشت قرمز و دو هزار و ۹۱۴ تن گوشت مرغ از سوی ستاد تنظیم بازار در استان توزیع شده است.

این مسئول میزان تردد خودروها در محورهای ورودی استان را ۲۷۴ هزار و ۴۲۵ دستگاه و میزان تردد خودروها در محورهای خروجی استان را ۱۷۷ هزار و ۶۹۹ دستگاه اعلام کرد و افزود: ۷۶۵ اکیپ و ۷۱۴ دستگاه ماشین‌آلات طی این مدت با استقرار در گردنه‌ها و طول محورها به ارائه خدمات راهداری پرداختند.

فرزانه تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان از روستاهای استان را طی روزهای ۲۷ الی پایان ۲۹ اسفندماه، ۶۴ هزار و ۸۹۵ نفر و تعداد گردشگران مقیم در روستاها را ۱۶۴ هزار و ۱۲۸ نفر شب بیان کرد و گفت: طی این بازه زمانی، تعداد ۶۱ هزار و ۵۹۰ نفر از اماکن مذهبی و متبرکه بازدید و زیارت کردند.

وی تعداد کنسرت‌های برگزار شده طی این مدت را ۱۱۵ اجرا اعلام کرد و یادآور شد: تعداد بازدید از موزه‌های استان، ۳۹۵ نفر بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران تعداد ماموریت‌های انجام شده از سوی هلال احمر را ۷۶ مورد اعلام و بیان کرد: تعداد کل تصادفات امدادرسانی شده توسط هلال احمر ۱۸ مورد بوده است.

به گفته وی، طی این بازه زمانی، تعداد ۶ هزار و ۲۹۳ نفر امداد رسانی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 1 =