کد خبر : 146505
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
-

ا دانا: دولت با روی کارآوردن جوانان و مدیران کارآمد می تواند تولید را رونق بدهد

ا دانا: دولت با روی کارآوردن جوانان و مدیران کارآمد می تواند تولید را رونق بدهد

به گزارش قائم آنلاین، موسی الرضا ثروتی کارشناس مسائل اقتصادی کشورمان در گفتگو در خصوص شعار سال ۹۸ و چگونگی اجرایی شدن شعار سال اظهار داشت: بحث رونق تولید و اقتصاد که از سوی رهبر معظم انقلاب برای شعار سال انتخاب شد می تواند گره گشای مشکلات کشور باشد و بسیاری از امور و فعالیت

به گزارش قائم آنلاین، موسی الرضا ثروتی کارشناس مسائل اقتصادی کشورمان در گفتگو در خصوص شعار سال ۹۸ و چگونگی اجرایی شدن شعار سال اظهار داشت: بحث رونق تولید و اقتصاد که از سوی رهبر معظم انقلاب برای شعار سال انتخاب شد می تواند گره گشای مشکلات کشور باشد و بسیاری از امور و فعالیت های اقتصادی ما به تولید وابسته است. اگر تولید در کشور رونق پیدا کند چرخ اقتصادی کشور نیز فعال می شود.

وی در ادامه با اشاره به جنگ اقتصادی که آمریکا در پیش گرفته، گفت: این جنگ اقتصادی را زمانی می توانیم با پیروزی به نفع خود پیش ببریم که بر توان داخلی تاکید داشته باشیم. امیدواریم که مردم و مسئولین ما مانند گذشته موفق عمل کنند و در راستای شعار سال گام بردارند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی راه اندازی کارخانجات راکد شده و تولید کالای ایرانی را اولین و مهمترین گام در راستای رونق تولید دانست و افزود:  مدیریت ناکارآمد در مشکلات اقتصادی اثر گذاشته و این مدیریت ناکارآمد که حتی خود رئیس جمهور هم بر آن تاکید دارد با تخصص و تعهد گرایی و حضور جوانان در عرصه تولید می تواند از بین برود.

ثروتی در توصیه به مسئولان دولتی گفت: به جای انتصابات سیاسی و جناحی از جوانان مستعد استفاده شود. ما الان می بینیم که مدیران ناکارآمد که در ستادهای انتخاباتی فعال بودند روی کارآمده و در شهرها و استان ها مسئولیت گرفته اند اما کارایی هم ندارند.  امید می رود شاهد این تحول در کشور باشیم که مدیران ناکارآمد کنار رفته و مدیران مستعد و جوان و متعهد روی کار آیند.

این کارشناس مسائل اقتصادی در بخش پایانی اظهارات خود گفت: مردم همواره در صحنه حضور داشته اند و در سال آینده این مسئولان  هستند که باید پاسخ حضور گرم مردم را بدهند. در این مسیر همگرایی ۳ قوه شرط لازم و کافی برای محقق شدن رونق تولید است و همه با هم باید دست در دست یکدیگر دهیم تا به هدف برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =