کد خبر : 145968
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۱۵
-

چلسی: اگر هازارد برود، هادسون اودی را نمی‌دهیم

چلسی: اگر هازارد برود، هادسون اودی را نمی‌دهیم

به گزارش قائم آنلاین، روزنامه انگلیسی سان مدعی شد با وجود اصرار فراوان بایرن مونیخ به جذب کالوم هادسون اودوی، پدیده ۱۸ساله باشگاه چلسی، این باشگاه لندنی، واگذاری او را منوط به روشن شدن این موضوع کرده که آیا ادن هازارد، ستاره بزرگ بلژیکی در پایان فصل، چلسی را به مقصد رئال مادرید ترک خواهد

به گزارش قائم آنلاین، روزنامه انگلیسی سان مدعی شد با وجود اصرار فراوان بایرن مونیخ به جذب کالوم هادسون اودوی، پدیده ۱۸ساله باشگاه چلسی، این باشگاه لندنی، واگذاری او را منوط به روشن شدن این موضوع کرده که آیا ادن هازارد، ستاره بزرگ بلژیکی در پایان فصل، چلسی را به مقصد رئال مادرید ترک خواهد کرد یا نه.

بایرن مونیخ در فصل نقل و انتقالات ژانویه برای جذب هادسون اودوی پیشنهادی ۳۵ میلیون پوندی به چلسی ارائه کرد ولی موفق نشد رضایت چلسی را جلب کند. سان می‌گوید با وجود آنکه چلسی در فصل جاری به ندرت از هادسون اودوی استفاده کرده اما راضی به از دست دادن این پدیده جوان نیست.

مائوریتزیو ساری در فصل جاری از هادسون اودوی بیشتر در جام حذفی و لیگ اروپا به عنوان بازیکن فیکس استفاده کرده و با وجود ۴ گل و ۵ پاس گل هادسون اودوی، ساری همچنان متقاعد نشده که در لیگ برتر از او به عنوان بازیکن فیکس استفاده کند.

از سوی دیگر سان می‌گوید رئال مادرید آماده است تا با پیشنهادی ۷۰ میلیون یورویی برای جذب هازارد به چلسی نزدیک شود، به خصوص با توجه به اینکه زین‌الدین زیدان علاقه خاصی به این ستاره بلژیکی دارد و مدیران رئال هم معتقدند هازارد می‌تواند در روند بازسازی رئال نقش مهمی بازی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − سه =