کد خبر : 145852
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
-

مورینیو: فکر می کردم بایرن صعود کند نه لیورپول!

مورینیو: فکر می کردم بایرن صعود کند نه لیورپول!

به گزارش قائم آنلاین، مرسی سایدی ها موفق به پیروزی ۱-۳ در خانه بایرن و صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شدند اما مورینیو اذعان داشت پیش از بازی نظر وی صعود بایرن مونیخ بوده و آنها نتوانستند نمایش خوبی در خانه خود ارائه دهند. مورینیو گفت: ” لیورپول در لیگ برتر بازی می

به گزارش قائم آنلاین، مرسی سایدی ها موفق به پیروزی ۱-۳ در خانه بایرن و صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شدند اما مورینیو اذعان داشت پیش از بازی نظر وی صعود بایرن مونیخ بوده و آنها نتوانستند نمایش خوبی در خانه خود ارائه دهند.

مورینیو گفت: ” لیورپول در لیگ برتر بازی می کرد و امتیازات زیادی را از دست می داد اما قطعا بهترین نمایش این فصل آنها در لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ رقم خورد و این عملکرد شاید خود آنها را متعجب نکرد، اما بسیاری از جمله من شگفت زده شدیم.

آنها اکنون در موقعیت خوبی برای مبارزه برای قهرمانی در لیگ قهرمانان دارند و من فکر می کنم با توجه به این ذهنیت، ممکن است آنها دوباره متولد شده و بتوانند چنین عملکردی را در لیگ برتر نیز ارائه دهند. تجزیه و تحلیل من حاکی از صعود بایرن بود اما حالا آنها بعد از سالها جایی در بین هشت تیم برتر لیگ قهرمانان ندارند.

رابرت لواندوفسکی خیلی تنها بود و خامس نیز قادر به فشار آوردن در میانه میدان نبوده و خوب بازی نکرد. ارتباط بین خطوط بسیار ضعیف بود و بایرن مونیخ نمایش تاسف برانگیزی ارائه داد.”

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =