کد خبر : 145637
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
-

کشف ۶۰۰ هزار عدد مواد محترقه در مازندران

کشف ۶۰۰ هزار عدد مواد محترقه در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، سید محمود میرفیضی طی گفت‌وگویی از کشف بیش از ۶۰۰ هزار عدد انواع موادمحترقه در سطح استان مازندران خبر داد و اظهار کرد: پلیس با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی برابر قانون رفتار خواهد کرد. وی با اشاره به آمار صدمات و آسیب‌های چهارشنبه آخر سال ۹۶، افزود: برابر آمار مرکز اورژانس ۱۱۵

به گزارش قائم آنلاین، سید محمود میرفیضی طی گفت‌وگویی از کشف بیش از ۶۰۰ هزار عدد انواع موادمحترقه در سطح استان مازندران خبر داد و اظهار کرد: پلیس با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی برابر قانون رفتار خواهد کرد.

وی با اشاره به آمار صدمات و آسیب‌های چهارشنبه آخر سال ۹۶، افزود: برابر آمار مرکز اورژانس ۱۱۵ استان در سال گذشته بیش از ۱۳۲ نفر مصدوم که از این تعداد ۱۲۰ نفر به صورت سرپایی مداوا و ۱۲ نفر در مراکز درمانی بستری شدند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا با اولویت مواد محترقه، گفت: در این طرح، بیش از ۶۰۰ هزار عدد انواع موادمحترقه در سطح استان کشف شد.

میرفیضی با بیان اینکه وظیفه پلیس پاسخگویی به مطالبات مردمی است، تصریح کرد: پلیس با هماهنگی دستگاه قضائی با افراد هنجارشکن و قانون گریزی که بخواهند در روزهای پایانی سال برای شهروندان ایجاد مزاحمت و سد معبر کنند، برابر قانون رفتار خواهد کرد و در صورت دستگیری تا پایان تعطیلات نوروز خود و وسیله نقلیه آنان در بازداشت خواهند بود.

فرمانده انتظامی مازندران به خانواده‌ها توصیه کرد: در صورت برپایی آتش، ملاحظات و نکات ایمنی را رعایت کنند و از برپایی آتش در کنار پست برق، مخازن سوخت و گاز و روی آسفالت که موجب تخریب آن می شود، جدا خودداری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =