کد خبر : 145775
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
-

سپاه در جنگ فرهنگی و اقتصادی مقابل دشمن ایستاده است

سپاه در جنگ فرهنگی و اقتصادی مقابل دشمن ایستاده است

به گزارش قائم آنلاین، ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری با حضور سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران، فرماندار و شهردار ساری و دیگر مسئولان شهرستانی و سپاهی در حسینیه عاشقان این شهر برگزار شد. سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا در این مراسم با تاکید بر اینکه سپاه موظف

به گزارش قائم آنلاین، ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری با حضور سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران، فرماندار و شهردار ساری و دیگر مسئولان شهرستانی و سپاهی در حسینیه عاشقان این شهر برگزار شد.

سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا در این مراسم با تاکید بر اینکه سپاه موظف به حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب است، اظهار کرد: سپاه کاملا وابسته به مردم است و اگر بسیج نباشد سپاهی نیست.

وی گفت: انقلاب اسلامی یک روز مورد حمله نظامی ناجوانمردانه ۵۰ کشور قرار گرفت و بسیج و سپاه وظیفه خود دانست که برای دفاع وارد میدان شود و امروز هم در جنگ فرهنگی و اقتصادی در مقابل دشمن ایستاده است.

بابایی با تاکید بر اینکه فتنه ۸۸ یک فتنه براندازانه بود و اگر سپاه نبود انقلاب اسلامی با فتنه جریان‌های سیاسی در شرایط فعلی قرار نداشت، افزود: جریان فتنه در سال ۸۸ اعلام کرد که در درازمدت باید به‌دنبال از بین بردن اصل ولایت فقیه باشند کسانی که در دولت اصلاحات حضور داشتند.

وی تصریح کرد: سپاه در همه ابعاد نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی انقلاب ماموریت دارد و بر همین اساس ماموریت و جایگاه مسئولان مشخص است و در این پنج سال همه مدیران استان با سپاه همراه بودند.

بابایی خاطرنشان کرد: پاسداری از انقلاب باید توسط مردم شکل بگیرد چون انقلاب برای مردم است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در پایان با اشاره به برنامه‌ریزی برای نوسازی حسینیه عاشقان در گذشته، گفت: سپاه در این پنج سال در زمینه ایجاد زیرساخت در استان و ایجاد مکان اجرای برنامه‌های مختلف ۲۰۰ هزار متر مربع زیرسازی و بنا درست کرده است.

علی خادم فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج ساری با بیان اینکه باید در هر پست و مقامی باید برای مردم خدمت کرد، اظهار کرد: امیدوارم توانسته باشم خدمت‌گذار خوبی برای مردم بوده باشم.

عباسعلی رضایی فرماندار ساری نیز با بیان اینکه خدمت در سپاه توفیق بزرگی است، بیان کرد: سپاه مسئول دفاع از دستاوردهای انقلاب و نقش آن بی‌بدیل است به همین دلیل باید برای همیشه عزیز شمرده شود.

در پایان این مراسم با تقدیر و تشکر از علی خادم، ابراهیم یعقوبی به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج ساری معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =