کد خبر : 145654
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
-

روایتی از ظرفیت بالای یک مدافع حرم دهه هفتادی

روایتی از ظرفیت بالای یک مدافع حرم دهه هفتادی

به گزارش قائم آنلاین،  شهید مدافع حرم «محمدرضا دهقان امیری» متولد ۲۶ فروردین ۱۳۷۴ و فرزند دوم خانواده دهقان امیری بود. او که دانش‌آموخته دبیرستان علوم و معارف اسلامی امام صادق (ع) و دانشجوی سال سوم فقه و حقوق اسلامی در مدرسه عالی شهید مطهری بود، در نیمه مهرماه سال ۱۳۹۴ با عنوان «بسیجی تکاور»

به گزارش قائم آنلاین،  شهید مدافع حرم «محمدرضا دهقان امیری» متولد ۲۶ فروردین ۱۳۷۴ و فرزند دوم خانواده دهقان امیری بود. او که دانش‌آموخته دبیرستان علوم و معارف اسلامی امام صادق (ع) و دانشجوی سال سوم فقه و حقوق اسلامی در مدرسه عالی شهید مطهری بود، در نیمه مهرماه سال ۱۳۹۴ با عنوان «بسیجی تکاور» برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) عازم سوریه شد و در ۲۱ آبان همان سال در حلب به شهادت رسید. پیکر این شهید مدافع حرم پس از بازگشت به کشورمان، در امامزاده علی‌اکبر (ع) چیذر به خاک سپرده شد.

 بُرش‌هایی از زندگی این قهرمان کشورمان در کتاب «ابو وصال» که توسط خانم «محدثه علی‌جان‌زاده روشن» گردآوری شده است را منتشر می‌کند.

روایت چهل و پنجم؛ دوست شهید

در یکی از شبکه‌های اجتماعی، گروه مختص شهدا تشکیل دادیم، تا یک ماه اول حالت تعلیقی داشت و حذف و بازسازی می شد، تا اینکه دیگر ثابت شد.

گاهی دوستان اهل زنجان به ترکی گفتمان می‌کردند و سر به سر او می‌گذاشتند. من به او در گفتگوی خصوصی می‌گفتم که بچه‌ها شوخی می‌کنند تا یک وقت ناراحت نشود. از آن همه حذف شدن و دعوت مجدد، شوخی‌ها و سر به سر گذاشتن‌های دوستان در آن گروه مجازی ناراحت نشد، آن‌قدر ظرفیتش بالا بود که عصبی نمی‌شد و صبور بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − سه =