کد خبر : 145767
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
-

توقف تب و تاب روند افزایشی قیمت مرغ در بازار

توقف تب و تاب روند افزایشی قیمت مرغ در بازار

به گزارش قائم آنلاین، کامران هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما از آغاز روند کاهشی قیمت مرغ از شب گذشته در بازار خبر داد. وی افزود: با شدت گرفتن توزیع مرغ دولتی و کمرنگ شدن صف‌های طویل در مقابل مراکز توزیع مرغ تنظیم بازار، تب و تاب روند افزایشی قیمت مرغ در بازار متوقف شد.

به گزارش قائم آنلاین، کامران هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما از آغاز روند کاهشی قیمت مرغ از شب گذشته در بازار خبر داد.

وی افزود: با شدت گرفتن توزیع مرغ دولتی و کمرنگ شدن صف‌های طویل در مقابل مراکز توزیع مرغ تنظیم بازار، تب و تاب روند افزایشی قیمت مرغ در بازار متوقف شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران خاطرنشان کرد: روزانه ۴۰ تن مرغ گرم دولتی در ساری و بخش‌های تابع آن در حال توزیع است و موجب شد تا قیمت‌ها از شب گذشته رو به پایین حرکت کند.

ایمانی یکی از عاملین توزیع مرغ در مازندران نیز با تایید کاهش قیمت مرغ در بازار گفت: از شب گذشته، قیمت هر کیلو مرغ، ۲۰۰ تومان کاهش داشت.

وی افزود: قیمت امروز عرضه مرغ در بازار به ازای هر کیلو ۱۶ هزار تومان و قیمت تخم مرغ به ازای هر شانه ۱۵ هزار تومان است.

این عامل صنفی توزیع مرغ در مازندران با بیان اینکه هر چند روند بازار با افزایش تزریق مرغ تنظیم بازاری رو به پایین شده است؛ گفت: مرغ‌های گرم تنظیم بازاری همان مرغ‌های خودمان از مرغداری‌های بومی است که با تخصیص نهاده‌ها و کاهش هزینه، اقدام به مشارکت با این ستاد کرده‌اند و لذا این امر، همچنان زمینه مرغ را کم نگاه می‌دارد و باید برای حل کمبود زمینه مرغ در استان، نسبت به توزیع مرغ‌های منجمد اقدام جدی‌تری صورت می‌گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =